اعلام زمان ثبت نام برای حضور در کارگاه آموزش قوانین رسانه ای فوتبال

به گزارش وبلاگ دبیر فیزیک، فدراسیون فوتبال اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی قوانین رسانه ای فوتبال را برای رسانه ها برگزار می نماید.

اعلام زمان ثبت نام برای حضور در کارگاه آموزش قوانین رسانه ای فوتبال

به گزارش وبلاگ دبیر فیزیک و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، نخستین کارگاه آموزش قوانین رسانه ای فوتبال با حضور کریستوفر راج آرالانتو مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا سوم شهریور در تهران برگزار می گردد.

این کارگاه آموزشی به منظور تشریح آخرین قوانین و مقررات برگزاری مسابقات فوتبال در حوزه رسانه توسط روابط عمومی فدراسیون فوتبال روز یکشنبه سوم شهریور برگزار خواهد شد.

با توجه به محدودیت ظرفیت موجود در این کارگاه آموزشی، سردبیران رسانه های ورزشی دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه یک خبرنگار از هر رسانه، همچنین مدیران رسانه ای باشگاه های لیگ رجحان و لیگ دسته اول و مدیران روابط عمومی هیئت های فوتبال امکان حضور در این کارگاه را خواهند داشت.

بر این اساس از کلیه علاقمندان دعوت می گردد، در روزهای 20 تا 25 مردادماه با ارسال معرفی نامه معتبر به شماره 09019459232 (واتس آپ) نسبت به ثبت نام در این کارگاه اقدام نمایند و این مهلت به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

با توجه به اهمیت تشریح قوانین همچنین ضرورت حضور نمایندگان رسانه ها، باشگاه ها و برگزار نمایندگان، این کارگاه آموزشی به صورت رایگان توسط فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اعلام زمان ثبت نام برای حضور در کارگاه آموزش قوانین رسانه ای فوتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام زمان ثبت نام برای حضور در کارگاه آموزش قوانین رسانه ای فوتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید