برگزاری مراسم قرعه کشی لیگ برتر فوتبال، تاج: تا استادیوم ها آماده نشوند لیگ شروع نمی گردد

به گزارش وبلاگ دبیر فیزیک، مراسم قرعه کشی لیگ برتر فوتبال ایران در مشهد مقدس برگزار گردید اما تاریخ شروع این مسابقات همچنان تعیین نشده است.

برگزاری مراسم قرعه کشی لیگ برتر فوتبال، تاج: تا استادیوم ها آماده نشوند لیگ شروع نمی گردد

به گزارش وبلاگ دبیر فیزیک, مراسم قرعه کشی نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 19:05 امروز (سه شنبه) در شهر مشهد مقدس برگزار گردید. مجری این مراسم خداداد عزیزی بود.

در ابتدای این مراسم اصولی رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی صحبت کرد.

مهدی تاج سخنران بعدی بود که گفت: اولین ویژگی قرعه کشی سال جاری این است که در شهر مشهد برگزار می گردد و به یاد ندارم که تا به حال در شهرستان این مراسم را برگزار نموده باشیم. اتفاق دوم هم این است که هیچ شرطی برای انجام مسابقات نیست به جز اینکه برای رفاه حال مردم و باشگاه ها و مجموعه دست اندرکاران فوتبال، تصمیم جدی این است که بازی ها در شرایطی برگزار گردد که نور استادیوم ها اصلاح و مهمتر از آن بلیت فروشی الکترونیکی، شماره گذاری جایگاه ها و نصب دوربین های مداربسته در استادیوم ها ایجاد و نصب گردد. این موارد شرط الزامی است که AFC و فیفا دنبال می نماید.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: نیروی انتظامی هم به ما یاری می نماید. در استادیوم هایی مسابقات را برگزار می کنیم که این 3 شرط وجود داشته باشد. سال هاست این مسائل به تدریج انجام می گردد و همه استادیوم ها این شرایط را دارند. شروط دیگری که لازم باشد اجرا گردد با تدبیر و برطرف نگرانی از افراد اجرایی خواهد شد. ضمن اینکه همه ما دنبال این است که بهترین فوتبال و مناسب ترین شرایط را برای انجام مسابقه فراهم کنیم.

تاج توضیح داد: ویژگی بعدی مسابقات سال جاری پیوست انضباطی است که بناست با این پیوست انضباطی فوتبال شروع گردد. هرگونه اعتراض به داوری و ناهنجاری به سرعت با پیوست انضباطی رای صادر می گردد و در همان بازی بعد اجرا خواهد شد. مجموعه ارکان انضباطی فدراسیون فوتبال دنبال این است که سال جاری این امر را پیگیری کند.

وی گفت: سومین موضوع که آخرین موضوع است بحث ارکان اداره نماینده فوتبال است. مسئول امنیت فدراسیون فوتبال منصوب شده و آقای سمیعی که در این جلسه به دعوت ما حضور دارند، با یاری لیدرها، سرمشوقین یا تماشاگران فوتبال که فقط در اختیار باشگاه ها هستند و با افسر امنیتی به کمیته امنیت ما وصل می شوند و اداره و کنترل سکوها را برعهده دارند و نیروی انتظامی چندقدم عقب تر به ما یاری می نماید. امیدوارم از فوتبال لذت ببریم. قرعه کشی امشب برگزار می گردد ولی شرط انجام مسابقات نیست و با آماده سازی استادیوم ها مسابقات هم شروع خواهد شد.

در ادامه رضا عنایتی و حسین بادامکی روی سِن آمدند تا مراسم قرعه کشی را انجام دهند. در ادامه رضا ناصحی بازیکن پیشین پدیده هم برای قرعه کشی روی سِن آمد.

پس از برگزاری قرعه کشی سعید فتاحی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ بیان کرد که بازی افتتاحیه نوزدهمین دوره لیگ برتر بین دو تیم پرسپولیس و پارس جنوبی جم در تهران برگزار می گردد. فتاحی البته زمانی برای این بازی و شروع لیگ برتر اعلام نکرد و گفت که شروع مسابقات منوط به آماده سازی استادیوم هاست. او همچنین از مسئولان سیرجان خواست که استادیوم این شهر را هر چه زودتر آماده نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "برگزاری مراسم قرعه کشی لیگ برتر فوتبال، تاج: تا استادیوم ها آماده نشوند لیگ شروع نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مراسم قرعه کشی لیگ برتر فوتبال، تاج: تا استادیوم ها آماده نشوند لیگ شروع نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید