خبرنگاران بهره برداری از 155 طرح صنعتی در اردبیل

به گزارش وبلاگ دبیر فیزیک، اردبیل - خبرنگاران - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: 155 طرح صنعتی در سال جهش فراوری با هدف اشتغال زایی به بهره برداری می رسد.

خبرنگاران بهره برداری از 155 طرح صنعتی در اردبیل

رامین صادقی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ دبیر فیزیک اضافه کرد: برای اجرای این طرح ها با اشتغالزایی 6 هزار نفر 35 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری خواهد شد.

وی ضمن اشاره به حفظ سرمایه های موجود در بخش صنعت و حفظ اشتغال گفت: در این زمینه از تمام ظرفیت ها برای برطرف مسائل موجود و فعال کردن ظرفیت های بخش صنعت استفاده می کنیم.

او اظهارداشت: در سال جهش فراوری یکی از برنامه های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آنالیز و برطرف مسائل واحدهای فراوریی جدید بوده و در این زمینه این سازمان تمام کوشش خود را در حمایت از واحدهای فراوریی و صنعتی انجام می دهد.

رییس صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در سال گذشته اقدامات خوبی در حمایت از فراوری و رونق واحدهای صنعتی انجام شد و این اقدام زمینه اجرای برنامه های مناسب در سال جهش مالی را فراهم نموده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته 57 واحد راکد به چرخه فراوری بازگشت، اظهارداشت: این واحدها با مسائل مدیریتی، حقوقی و بانکی روبرو بودند و با برطرف مشکل دوباره فعال شدند.

صادقی گفت: هم اکنون تعدادی از واحدهای فراوریی استان بر اساس ظرفیت اسمی فعالیت می نمایند اما تعدادی نیز به ظرفیت های واقعی نزدیک شده و در کوشش هستند تا با افزایش فراوری و ایجاد اشتغال در بازار حضور یابند.

رییس صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل اضافه کرد: تمرکز در استان بر این است تا صاحبان سرمایه مورد حمایت و تشویق قرار گرفته و به ظرفیت واقعی فراوری برسند.

او گفت: با تعیین هدف شاخص های بخش صنعت و معدن حرکت خود را در راستای تحقق شعار سال مبنی بر جهش فراوری و افزایش ظرفیت اشتغال ادامه خواهیم داد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران بهره برداری از 155 طرح صنعتی در اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بهره برداری از 155 طرح صنعتی در اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید