شاهین طبع: ملی پوشان بسکتبال اعتماد به نفس بالایی دارند، توجه محض به تیم بزرگسالان درست نیست

به گزارش وبلاگ دبیر فیزیک، سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: اگر تیم ملی تنها به استفاده از بازیکنان باتجربه و بزرگسال بسنده کند شرایط، بسیار بد خواهد شد.

شاهین طبع: ملی پوشان بسکتبال اعتماد به نفس بالایی دارند، توجه محض به تیم بزرگسالان درست نیست

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ دبیر فیزیک، مهران شاهین طبع در مورد پیروزی شاگردانش مقابل قطر در مسابقات بسکتبال انتخابی کاپ آسیا، گفت: در شرایطی هستیم که دیدارهای داخل و خارج از خانه را تجربه می کنیم. به همین خاطر باید تلاش کنیم تا بازی های خارج از خانه را نیز با صلابت و پیروزی پشت سر بگذاریم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران ادامه داد: قطر تیم بسیار خوبی است که مرتب در حال تغییر و تحول است. خوشبختانه بازیکنان ما به اعتماد به نفس قابل قبولی رسیده اند که امیدوارم در بازی های خارج از خانه هم نمود داشته باشد.

وی در مورد بازیکنان جوان تیم ملی بسکتبال گفت: جوانان با انگیزه ای در تیم ملی حضور دارند و ما باید کم کم این بازیکنان را به تیم تزریق کنیم. پیش از این هم بازیکنان جوان در تیم ملی حضور داشتند ولی انگیزه لازم را برای حضور در تیم ملی نداشتند به همین خاطر مجبور شدیم به بازیکنان باتجربه رجوع کنیم.

شاهین طبع شرح داد: هدف ما این است که هرچه سریعتر جواز حضور در مرحله نهایی کاپ آسیا را کسب کنیم تا بتوانیم بیشتر از بازیکنان جوان و کم تجربه تیم بهره ببریم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: اگر تیم ملی تنها به استفاده از بازیکنان باتجربه و بزرگسال بسنده کند شرایط، بسیار بد خواهد شد. باید به باشگاه ها، تیم های جوانان و تیم های دوم و سوم نیز بها داد و علاوه بر این مسائل اقتصادی را هم مورد توجه قرار دهیم.

وی مطرح کرد: مدارس، دانشگاه ها و فدراسیون مثل یک زنجیر با هم در ارتباط هستند و پیشرفت بسکتبال منوط به همکاری همه عوامل است.

شاهین طبع در مورد شرایط و ورزش کشور پس از شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: نباید خیلی سریع و احساسی در این مورد تصمیم گیری کرده و همه مسابقات را لغو کنیم. باید همه نظرات کارشناسی را مورد توجه قرار دهیم و تصمیم گیری های استانی و منطقه ای درست نیست. به نظر من بهترین تصمیم در شرایط حاضر برگزاری مسابقات بدون حضور تماشاگران است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "شاهین طبع: ملی پوشان بسکتبال اعتماد به نفس بالایی دارند، توجه محض به تیم بزرگسالان درست نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاهین طبع: ملی پوشان بسکتبال اعتماد به نفس بالایی دارند، توجه محض به تیم بزرگسالان درست نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید