منچسترسیتی مجسمه داوید سیلوا را می سازد

به گزارش وبلاگ دبیر فیزیک، باشگاه منچسترسیتی برای تجلیل از هافبک اسپانیایی سابق خود میخواهد مجسمه او را بسازد.

منچسترسیتی مجسمه داوید سیلوا را می سازد

به گزارش وبلاگ دبیر فیزیک، باشگاه منچسترسیتی اظهار داشت که مجسمه داوید سیلوا هافبک اسپانیایی این تیم که پس از 10 فصل حضور در این تیم از آبی پوشان استادیوم اتحاد جدا می گردد را خواهد ساخت.

با حذف منچسترسیتی توسط لیون از لیگ قهرمانان اروپا، دوران بازی سیلوا در تیمی که فصل اخیر نایب قهرمان لیگ برتر انگلیس شد رسماً به انتها رسید و گفته می گردد که او از فصل آینده برای لاتزیو بازی کند.

سیلوای 34 ساله در شرایطی از سیتی جدا می گردد که قراردادش با این تیم به انتها رسیده بود. او سال 2010 از والنسیا به تیم آبی پوش شهر منچستر پیوست و در این تیم در تمامی رقابت ها 436 بازی رسمی انجام داد که در آنها 77 گل زد و 140 پاس گل هم داد.

سیتی برای تجلیل از این ستاره اسپانیایی میخواهد در محوطه پیرامون استادیوم اتحاد مجسمه او را بسازد، مجسمه ای که قرار است سال 2021 از آن رونمایی گردد. این همان کاری است که باشگاه منچسترسیتی میخواهد برای تجلیل از وینسنت کمپانی، کاپیتان سابقش هم انجام دهد.

این تنها کاری نیست که باشگاه منچسترسیتی برای تمجید از سیلوا انجام می دهد چرا که پیش از این هم زمین تیم فوتبال آموزشگاه این باشگاه نیز به نام سیلوا نامگذاری شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "منچسترسیتی مجسمه داوید سیلوا را می سازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منچسترسیتی مجسمه داوید سیلوا را می سازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید