هشدار پلیس به مالکان انبارها و پارکینگ ها ، در احتکار خودرو شریک جرم نشوید

به گزارش وبلاگ دبیر فیزیک، کشف صدها خودروی احتکارشده از انبارها و پارکینگ ها این روزها به خبری روزمره بدل شده که هر چند ساعت یکی از آنها منتشر می گردد. خودروهایی که همه آنها توقیف می شوند. در این میان معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران عظیم به صاحبان پارکینگ ها هشدار داده که هرگونه اختصاص محل برای نگهداری خودروهای فاقد پلاک جرم نیز محسوب شده و با آن برخورد می گردد.

هشدار پلیس به مالکان انبارها و پارکینگ ها ، در احتکار خودرو شریک جرم نشوید

به گزارش وبلاگ دبیر فیزیک به نقل از ایسنا، سرهنگ نادر مرادی درباره محل هایی که از آن به عنوان محلی برای نگهداری و دپوی خودروهای فاقد پلاک استفاده می گردد، گفـت: بارها گفته شده که خروج خودروی بدون پلاک از کارخانه در حکم احتکار محسوب می گردد و با آن برخورد خواهد شد. در روزهای اخیر هم که با تدابیر اتخاذشده پلیس به بازار خودرو ورود نموده و با موارد احتکار آن برخورد نموده است، اکثریت خودروهای احتکاری کشف شده بدون پلاک بوده اند.

وی ادامه داد: این خودروهای بدون پلاک پس از خروج از کارخانه وارد انبارها و پارکینگ هایی می شوند که بعضا حتی در مرکز شهر نیز قرار دارند. از این رو به مالکان و مسئولان تمامی انبارها و پارکینگ ها هشدار می دهیم که هرگونه اختصاص فضا برای احتکار و دپوی خودرو جرم است و این افراد هم در احتکار خودرو شریک جرم خواهند بود و ضروری است که از پذیرش خودروهای بدون پلاک در پارکینگ ها و انبارهای خود خودداری نمایند و مراتب را حتما به پلیس گزارش بدهند.

مرادی از مردم نیز خواست که در صورت مشاهده و اطلاع از فضاهایی که در آن اقدام به دپوی خودرو شده است، حتما به پلیس گزارش دهند.

منبع: همشهری آنلاین

به "هشدار پلیس به مالکان انبارها و پارکینگ ها ، در احتکار خودرو شریک جرم نشوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار پلیس به مالکان انبارها و پارکینگ ها ، در احتکار خودرو شریک جرم نشوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید