وانت کامیون الکتریکی مرسدس بنز در راه است

به گزارش وبلاگ دبیر فیزیک، وانت کامیون الکتریکی مرسدس بنز موسوم بهeSprinter به زودی وارد بازار فروش می گردد. بر اساس پیش بینی های اولیه این محصول در نیمه دوم سال 2019، وارد بازار اروپا می گردد.

وانت کامیون الکتریکی مرسدس بنز در راه است

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، زمانی که مرسدس بنز آخرین نسل از وانت کامیون Sprinter را معرفی کرد، قول داد که یک نوع الکتریکی نیز در راه است.

اکنون مرسدس بنز گفت که آزمایشی زمستانی ویژه ای را برای وانت کامیون eSprinter به خاتمه رسانده است. این آزمایش در سوئد اجرا شده است. یعنی جایی که درجه حرارت به کمتر از 30 درجه زیر صفر می رسد و جاده ها اغلب با یخ و برف پوشیده می شوند. مرسدس گفت این یکی از آخرین مانع هایی بود که بین eSprinter و راه اندازی بازار آن در نیمه دوم سال 2019 برقرار بود.

مرسدس علاوه بر اطمینان از اینکه وسایل نقلیه خود را در معرض شرایط آب و هوایی مناسب ارائه می دهد میخواهد مطمئن گردد که نیروی الکتریکی آن قادر به برخورد با آب و هوای خطرناک است. مرسدس بنز با بسته بندی باتری 55 کیلو وات ساعت خود، برنامه ای ایجاد نموده که یاری می نمایدeSprinter در حدود 93 مایل در هر ساعت شارژ گردد. البته اگر شرایط آب و هوای سخت در سوئد ایجاد گردد این فاصله شارژ تا 62 مایل کاهش داده می گردد.

بدون توجه به باتری، موتور الکتریکی این محصول نیز به طور مستقل کار می نماید. این میزان حدود 114 اسب بخار و 221 پوند گشتاور را به وجود می آورد. این خبر می تواند برای علاقه مندان به خودروهای مرسدس و البته هواداران خودروهای بزرگ بسیار خرسند کننده باشد.

منبع: انتخاب

به "وانت کامیون الکتریکی مرسدس بنز در راه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وانت کامیون الکتریکی مرسدس بنز در راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید