پیروزی ذوب آهن در سرمای استادیوم فولادشهر

به گزارش وبلاگ دبیر فیزیک، خبرنگاران/اصفهان ملاقات دو تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان و پارس جنوبی جم بعد از ظهر امروز و از ساعت 15:45 در استادیوم فولادشهر برگزار گشت که در سرانجام تیم میزبان با نتیجه یک بر صفر پیروز این ملاقات شد.

پیروزی ذوب آهن در سرمای استادیوم فولادشهر

ملاقات دو تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان و پارس جنوبی جم در چارچوب هفته هفدهم بعد از ظهر امروز (پنجم بهمن) و از ساعت 15:45 در استادیوم فولادشهر برگزار گردید.

به گزارش وبلاگ دبیر فیزیک، تیم فوتبال ذوب آهن در حالی به مصاف پارس جنوبی جم رفت که به دنبال به دست آوردن اولین پیروزی خود پس از تعطیلات نیم فصل بود. سفیدپوشان اصفهانی که به تازگی میودراگ رادولوویچ را به خدمت گرفته بودند، در این بازی با ترکیبی هجومی نسبت به حریف شروع کردند.

ذوب آهن در این بازی با ترکیب مهدی خلیل، وحید محمدزاده، هادی محمدی، حمید بوحمدان، قاسم حدادی فر، احسان پهلوان، دانیال اسماعیلی فر، علی رضا منظمی، مسعود ابراهیم زاده، مهدی مهدی پور و فرشاد محمدی مهر به میدان رفت.

پارس جنوبی جم نیز با ترکیب فریبرز گرامی، علی عبداله زاده، رضا خالقی فر، محمد ابراهیمی، پوریا آریاکیا، محمد نوری، نیما انتظاری، مسعود پورمحمد، ایمان باصفا، میلاد خدایی و ادم همتی به مصاف ذوب آهن رفت.

ذوبی ها که بازی را بهتر از حریف خود شروع نموده بودند در دقیقه 6 اولین موقعیت حساس این ملاقات را به دست آوردند. آن ها با یک پاس در عمق به محوطه جریمه حریف رسیدند، تا علی رضا منظمی با یک ضربه توپ را به سمت دروازه بفرستد. ضربه این بازیکن بعد از برخورد با مدافع پارس جنوبی به تیرک عمودی دروازه پارس جنوبی برخورد کرد تا تبدیل به گل نگردد.

در ادامه دو تیم به محک یکدیگر پرداختند و موقعیت خاصی را بر روی دروازه یکدیگر ایجاد نکردند.

در دقیقه 22 شاگردان رادولوویچ صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند که مهدی پور این موقعیت را با اختلاف کمی به اوت زد.

این ملاقات که در سرمای استادیوم فولادشهر برگزار می شد از جذابیت و حرارت خاصی برخوردار نبود و در ادامه هم دو تیم موقعیت چندان مهمی را بر روی دروازه یکدیگر ایجاد نکردند.

در حالی که نیمه نخست در حال رسیدن به دقایق انتهایی بود، ذوب آهن بالاخره توانست به محوطه جریمه حریف دست پیدا کرد و قاسم حدادی فر روی ضربه سر نخستین گل ذوب آهن را به ثمر رساند. در ادامه بازی با همین نتیجه به خاتمه رسید.

در نیمه دوم پارس جنوبی جم بازی را بهتر از تیم میزبان شروع کرد و در دقیقه 54 با ارسال خطرناک به محوطه جریمه ذوب آهن رسید که شوت محمد نوری بعد از برخورد به مدافع ذوب آهن راهی به دروازه پیدا نکرد.

در دقیقه 83 در حالی که بازی از موقعیت خاصی برخوردار نبود، با اشتباه دروازه بان ذوب آهن روی خروج از دروازه، توپ در محوطه جریمه به محمد نوری رسید، پاس نوری در مقابل دروازه به عبداله زاده رسید، اما ضربه این بازیکن را مدافعان ذوب آهن از روی خط دروازه بیرون کشیدند.

این ملاقات که از جذابیت خاصی برخوردار نبود، در خاتمه با همان نتیجه یک بر صفر به خاتمه رسید تا سرمربی جدید ذوب آهن از اولین آزمون خود با موفقیت خارج گردد.

حواشی این ملاقات به توضیح زیر است:

نیمی از سکوهای قسمت جنوبی استادیوم فولادشهر که به تازگی احداث شده بود، صندلی گذاری شده بود.

استقبال خوبی از این بازی به عمل نیامده بود و بر اساس گفته اسکوبرد استادیوم تنها 156 نفر تماشاگر در این بازی حضور داشتند.

مهدی خلیل، دروازه بان لبنانی ذوب آهن و فرشاد محمدی مهر بازیکن سابق شهر خودرو که در نیم فصل به ذوب آهن پیوستند از ابتدای ملاقات برای ذوب آهن به میدان رفتند.

در اواخر بازی در حالی که وبلاگ دبیر فیزیک در حال صحبت درباره دروازه بان ذوب آهن بودند، جواد محمدی از صندلی ویژه نسبت به صحبت وبلاگ دبیر فیزیک واکنشی جدی نشان داد تا درگیری لفظی میان او و یک خبرنگار پیش بیاید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "پیروزی ذوب آهن در سرمای استادیوم فولادشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی ذوب آهن در سرمای استادیوم فولادشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید