80 تا 90 درصد از انواع مواد شوینده در بازار موجود است

به گزارش وبلاگ دبیر فیزیک، رئیس اتحادیه عمده فروشان مواد شوینده و پاک کننده گفت: هم اکنون 80 تا 90 درصد از انواع موادشوینده پاک کننده در بازار موجود است.

80 تا 90 درصد از انواع مواد شوینده در بازار موجود است

علیرضا رضایی قهرودی، رئیس اتحادیه عمده فروشان مواد شوینده و پاک کننده در گفت وگو با خبرنگار ، درباره شرایط موادشوینده در بازار اظهار کرد: هم اکنون 80 تا 90 درصد از محصولات موادشوینده و پاک کننده در بازار موجود است و ممکن است در برخی موارد، محصولاتی مانند ژل و مواد ضدعفونی کم باشد.

رئیس اتحادیه عمده فروشان مواد شوینده و پاک کننده با اشاره به اینکه هم اکنون اجناس شوینده به وفور در کشور موجود است، گفت: در حال حاضر انبارها پر از جنس است و مسئله ای در این زمینه وجود ندارد.

واحدهای فروش اقلام ضروری و بهداشتی تعطیل نمی شود

قهرودی در ادامه افزود: متأسفانه مردم برای تهیه کالای شوینده به فروشگاه ها هجوم بردند که به دنبال آن 1 یا 2 روز عرضه اقلامی محدود شد اما همزمان با تأمین مواد اولیه مورد نیاز کارخانه ها توسط وزارت صمت، مشکل محدودیت عرضه مواد شوینده رفع شد.

رئیس اتحادیه عمده فروشان مواد شوینده و پاک کننده در ادامه گفت: با توجه به درخواست مردم برای کالاهای مختلف از جمله مواد غذایی و مواد شوینده، عرضه محصولات زمان بر است اما بی شک محدودیت و کمبودی وجود ندارد.

قهروری در ادامه از مردم درخواست کرد تا به اندازه مصرف خود، کالا خریداری کنند تا تعادل در بازار بر هم نخورد تا مسئله ای برای تأمین مواد اولیه و عرضه آن در بازار به وجود نیاید.

گفتنی است؛ با توجه با شیوع ویروس کرونا؛ هجوم افراد برای تهیه مواد غذایی و شوینده زیاد شد که امید است با تدابیر اندیشیده شده این مهم مرتفع شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "80 تا 90 درصد از انواع مواد شوینده در بازار موجود است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "80 تا 90 درصد از انواع مواد شوینده در بازار موجود است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید