سریال و پخش خانگی

واکنش چهره های مشهور کشور به برد استقلال در دربی شب گذشته

دربی شب گذشته که بین تیم پرسپولیس و استقلال برگزار گردید و با برد آبی پوش ها همراه بود واکنش چهره های مشهور ورزشی و هنری کشور را بر انگیخت.

22 مهر 1399

قسمت بیست و پنجم سریال کرگدن منتشر شد

سریال کرگدن به کارگردانی کیارش اسدی زاده و تهیه کنندگی صادق کمک، جدید ترین سریال شبکه نمایش خانگی است که قسمت بیست و پنجم آن شنبه سیزده اردیبهشت منتشر می گردد.

8 تیر 1399

چند مورد مثبت ابتلا به کرونا در بین عوامل سریال ها

کانون کارگردانان سینمای ایران برای دومین بار خواستار تعطیلی پروژه های تلویزیونی شد و تاکید کرد: در صورت عدم توقف و ادامه فیلمبرداری تولیدات تلویزیونی، مسئولیت ابتلا به کرونا یا فوت هر کدام از عوامل سریال ها بر عهده رییس سازمان صدا و سیما و مدیران ارشد...

12 اردیبهشت 1399

به جای هشتگ بازی به نگارش تاریخ کمک کنیم

نگارخانه هو این روزها میزبان نخستین بانوی سردبیر و ناشر مطبوعاتی ایران است. این نمایشگاه که اطلاعات نویافته ای را درباره این بانوی روزنامه نگار به نمایش گذاشته با حضور جمعی از اهالی رسانه و هنر افتتاح شد.

30 آذر 1398

11 فیلم بخش زنگ هفتم جشنواره جهانی فیلم فجر اعلام شد

به گزارش خبرنگاران، فیلم های زنگ هفتم با مشارکت و همکاری سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر، وزارت آموزش و پرورش و شهرداری تهران از تاریخ 28 فروردین لغایت 5 اردیبهشت 97 در پردیس های سینمایی چند نقطه از شهر تهران نمایش داده می گردد.

18 آذر 1398

هواوی از رابط کاربری EMUI 10 مبتنی بر اندروید Q رونمایی کرد

هواوی علاوه بر معرفی سیستم عامل اختصاصی خود، از نسخه جدید رابط کاربری EMUI هم پرده برداری کرد. این رابط کاربری که مبتنی بر اندروید Q است، از طراحی جدید، حالت تاریک گسترده، عملکرد سریع تر و تعدادی از دیگر ویژگی های تازه نفس بهره می برد.

16 شهریور 1398

آنچه تا کنون در مورد حقایق ناشناخته ایتالیا نمی دانستید

نامایتالیا در ذهن مردم جهان با هنر، مد، فوتبال و پیتزا پیوند زده خورده است. اما بیشتر از تمامی این موارد، این کشور به تاریخ و معماری خود می بالد.قطعا برای میلیون ها که هر ساله به ایتالیا، سرزمین مد در اروپا سفر می کنند، بهانه ها و علایق بسیاری وجو دارد....

2 شهریور 1398