استراماچونی با دست خالی نساجی را شکست داد، استقلال هنوز کامل نیست

به گزارش وبلاگ دبیر فیزیک، آبی پوشان تهران در ادامه پیروزی های سریالی شان در لیگ برتر توانستند نساجی را هم در قائمشهر شکست دهند که این ششمین پیروزی متوالی آنها در این مسابقات بود.

استراماچونی با دست خالی نساجی را شکست داد، استقلال هنوز کامل نیست

پیمان صاحب جمعی در تبادل نظر با وبلاگ دبیر فیزیک در این خصوص گفت: باتوجه به این که این بازی بعد از دو هفته وقفه در مسابقات انجام شد و استقلال خارج از خانه و روی چمن مصنوعی بازی کرد، می توان به تیم نمره قبولی داد. به خصوص که نتیجه هم به نفع آنها شد.

مدافع پیشین آبی پوشان توضیح داد: سه امتیاز در این بازی خیلی مهم بود که خوشبختانه به دست آمد و باعث شد تا استقلال رسما به صف مدعیان در کورس جدول بپیوندد.

وی اضافه کرد: باید منصفانه گفت دست استراماچونی در این بازی خیلی باز نبود و فاصله نیمکت استقلال با بازیکنان داخل زمین زیاد است. این تیم هنوز کامل نیست و بازیکنانی احتیاج دارد که دست سرمربی روی نیمکت هم باز گردد.

پیشکسوت آبی پوشان خاطرنشان ساخت: این استقلال را می توان مدعی قهرمانی دانست، منوط به این که مدیران باشگاه به خود آمده و هم به تعهدات شان نسبت به کادر فنی و بازیکنان عمل نمایند و هم بازیکنان جدیدی را برای تکمیل تیم به خدمت بگیرند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "استراماچونی با دست خالی نساجی را شکست داد، استقلال هنوز کامل نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استراماچونی با دست خالی نساجی را شکست داد، استقلال هنوز کامل نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید