امتناع کنگره آمریکا از پذیرش پیشنهاد انجام آزمایش سریع کرونا

به گزارش وبلاگ دبیر فیزیک، ایسنا نوشت: رئیس مجلس نمایندگان آمریکا و رهبر اکثریت سنا درخواست دولت را برای انجام آزمایش سریع کروناویروس در کنگره رد کردند.

امتناع کنگره آمریکا از پذیرش پیشنهاد انجام آزمایش سریع کرونا

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا و میچ مک کانل، رهبر اکثریت سنا در بیانیه ای مشترک گفتند، کنگره بایستی به دنبال انجام آزمایش سریع ویروس کرونا در جایی باشد که بیشتر مورد نیاز است نه در کنگره.

این دو در ادامه بیانیه خود آورده اند: کنگره سپاسگزار پیشنهاد سخاوتمندانه دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا برای استقرار تجهیزات آزمایش کروناویروس در کنگره است اما ما در حال حاضر چنین پیشنهادی را رد می کنیم.

در ادامه این بیانیه همچنین آمده است: کنگره می خواهد منابع را به سمت خط مقدم مقابله با ویروس کرونا راهنمایی کند که در آنجا سریع ترین کارها را انجام دهند. کنگره به آزمایش ها و خط مشی های ایمنی دفتر پزشک معالج تا زمانیکه فناوری های سریعتر بیشتر در دسترس قرار بگیرند، تکیه می نماید.

ترامپ اواخر روز شنبه در پیامی توئیتری نوشت: هیچ دلیلی برای رد کردن آن نیست جز مساله سیاست. ما امکان آزمایش زیادی داریم. شاید شما در آنجا به پزشک جدید نیاز دارید. نانسی دیوانه از آن به عنوان بهانه ای برای عدم حضور در کار خود استفاده می نماید!

2323

منبع: خبرآنلاین

به "امتناع کنگره آمریکا از پذیرش پیشنهاد انجام آزمایش سریع کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امتناع کنگره آمریکا از پذیرش پیشنهاد انجام آزمایش سریع کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید