سندرز: ترامپ اعتقادی به علم ندارد

به گزارش وبلاگ دبیر فیزیک، سناتور ایالت ورمونت آمریکا در پیامی در توئیتر نوشت که رئیس جمهور این کشور هیچ اعتقادی به علم نداشته و این موضوع به طور غیرقابل باوری خطرناک است.

سندرز: ترامپ اعتقادی به علم ندارد

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ دبیر فیزیک، برنی سندرز سناتور ایالت ورمونت در پیامی در توئیتر از اظهارات و اقدامات غیرعلمی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا انتقاد کرد.

وی در پیامی توئیتری نوشت: ما رئیس جمهوری داریم که اعتقادی به علم ندارد، چه این موضوع تغییرات آب و هوایی باشد یا همه گیری ویروس کرونا که این موضوع به طور غیرقابل باوری خطرناک است.

انتقادها از ترامپ پس از آن در حال افزایش است که وی روز پنجشنبه در نشست خبری خود گفت: مواد ضدعفونی کننده ظرف یک دقیقه ویروس کرونا را ناکار می کند. ظرف یک دقیقه! راهی هست که بتوانیم آن را به داخل بدن تزریق کنیم یا با آن [ریه ها] را شستشو دهیم؟ چک کردن آن جالب خواهد بود.

شمار زیادی از مقامات وزارت بهداشت و پزشکان آمریکایی بلافاصله این پیشنهاد ترامپ را خطرناک توصیف کردند و از مردم درخواست کردند به هیچ عنوان چنین روش هایی را در خانه امتحان نکنند.

با این وجود، مرکز کنترل سموم وزارت بهداشت آمریکا در نیویورک روز شنبه گفت از 9 صبح روز پنجشنبه تا 3 بعدازظهر روز جمعه، مجموعاً 30 نفر به خاطر مسمومیت با مواد ضدعفونی کننده به بیمارستان منتقل شده اند. (جزئیات بیشتر)

.

منبع: خبرگزاری فارس

به "سندرز: ترامپ اعتقادی به علم ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سندرز: ترامپ اعتقادی به علم ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید