ایده های جوانان گلستانی در توسعه استان استفاده گردد

به گزارش وبلاگ دبیر فیزیک، علی نصیبی پیش از ظهر چهارشنبه در همایش توسعه استان گلستان بر پایه ایده های جوانان اظهار کرد: انسان محور توسعه است و سرمایه گذاری به روی انسان ها به عنوان اساس تغییر و دستیابی به توسعه در ابعاد مختلف است.

ایده های جوانان گلستانی در توسعه استان استفاده گردد

نصیبی اضافه نمود: فردای استان متعلق به جوانان است و اگر امروز به آنها بها دهیم و برای آنها هزینه و عرصه را مهیا کنیم آینده استان بیمه خواهد شد.

وی اعلام نمود: حوزه مشاوران جوان استانداری گلستان در راستای نقش آفرینی و توانمندسازی جوانان و آماده کردن تدریجی آنها برای تاثیرگذاری در جامعه از یک و نیم سال پیش بخش مشاوران جوان در 70 نهاد استانی و 230 نهاد شهرستانی را فعال نموده و صدها جوان متخصص و صاحبنظر را گردهم آورده است.

وی درباره اهمیت برگزاری این همایش بیان نمود: باتوجه به اینکه توسعه استان در چشم انداز 1404 بر پایه توسعه در بخش های کشاورزی، گردشگری، صنعت معدن تجارت و مسائل فرهنگی اجتماعی است، این موضوعات را برای هم افزایی نظرات جوانان متناظر با مدیران و مسئولان انتخاب نموده ایم.

رئیس کارگروه جوانان استاندار گلستان در خصوص اهداف این همایش نیز گفت: توجه بیش از پیش مدیران به ظرفیت جوانان در راستا حرکت به سمت توسعه استان یکی از اهداف است زیرا عمده جوانان از تحصیلات تکمیلی برخوردار و صاحبنظر هستند و بهتر است که مدیران از نظرات این قشر استفاده نمایند.

نصیبی خطاب به مدیران اظهار کرد: بر اساس تعاریف مدیریت، مدیری پیروز اطلاق می گردد که زمینه رشد و پرورش چند نفر به عنوان مدیر فردای آن سازمان را نیز فراهم کند و امیدواریم بحث مدیرسازی به طور جدی مدنظر مدیران قرار بگیرد.

وی اعلام نمود: امیدوارم بر اساس رویکرد دولت تدبیر و امید، همه در مسئولیتی که داریم به سازمان های مردم نهاد که داوطلبانه پای کار هستند توجه داشته باشیم.

وی توضیح داد: امیدوارم که پروژه های استانی در حال ساخت با همت همگانی به نتیجه برسد تا شرایط اشتغال که یکی از دغدغه های جدی جوانان است، بهبود پیدا کند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ایده های جوانان گلستانی در توسعه استان استفاده گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایده های جوانان گلستانی در توسعه استان استفاده گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید