همایشها و نمایشگاه ها

آلمان یاری به لبنان را به انجام اصلاحات مشروط کرد

وزیر خارجه آلمان گفت: هرکسی در لبنان باید این را فهمیده باشد که شرایط به این صورت نمی تواند ادامه یابد و اینکه این کشور نیازمند اصلاحاتی گسترده است.

11 مهر 1399

خاکی صدیق: ارزیابی طول ترم دانشجویان دستور کار دانشگاه ها قرار گیرد

معاون آموزشی وزارت علوم گفت: احتیاج است ارزیابی دانشجویان در طول ترم انجام گردد که در ترم گذشته به این موضوع کمتر توجه شد.

10 مهر 1399

مبتلایان به کرونا در جهان از 15 میلیون نفر فراتر رفت

بر اساس آمار منتشر شده تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در سطح جهان از 15 میلیون نفر فراتر رفت.

24 شهریور 1399

هشدار سازمان جهانی بهداشت: شیوع کرونا تشدید شده

سازمان جهانی بهداشت روز دوشنبه درباره شدت دریافت شیوع ویروس کرونا در جهان هشدار داده است.

6 شهریور 1399

مهدی قدیانلو؛ پیام هنرمند ایرانی به رهبران جهان

خبرنگاران: امسال مهدی قدیانلو، نقاش و دیوارنگار ایرانی، بخش بزرگی از فضای ساختمان بزرگ کنفرانس در مجمع جهانی اقتصاد در داووس را به طول 200 متر نقاشی کرده است.

29 مرداد 1399

خبرنگاران اورآسیا، فرصت مناسبی برای گسترش همکاری های تجاری ایران و بلاروس است

تهران - خبرنگاران - وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران در ملاقات با سفیر جمهوری بلاروس در تهران گفت: با توجه به عضویت ایران در اتحادیه مالی اورآسیا، فرصت های خوبی برای توسعه و تعمیق روابط تجاری و مالی بین ایران و بلاروس فراهم شده است.

5 تیر 1399

زمان برگزاری دومین دوره جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین در دانشگاه امیرکبیر تغییر کرد

دبیر دومین دوره جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین گفت: زمانبندی برگزاری دومین دوره جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین از مهر 99 به اسفند 99 منتقل شد.

1 تیر 1399

همکاری آسه آن و آمریکا برای مقابله با کرونا

منابع خبری گزارش دادند: اتحادیه جنوب شرق آسیا آسه آن و آمریکا برای مقابله با ویروس کووید-19 با یکدیگر همکاری می نمایند.

8 خرداد 1399

شرکت پوتین در نشست اضطراری سران گروه 20 درباره کرونا

کاخ کرملین اعلام نمود، رئیس جمهوری روسیه روز پنج شنبه در اجلاس اضطراری رهبران کشورهای عضو گروه 20 که به صورت کنفرانس ویدئویی و برای بررسی مبارزه با عفونت ویروس کرونا برگزار می شود، شرکت خواهد کرد.

25 اردیبهشت 1399

یک مصری مسئول تشکیل تالار مشاهیر تکواندو شد

به گزارش خبرنگاران، سایت رسمی فدراسیون دنیای نوشت: شورای اجرایی WT در حاشیه رقابتهای 2019 دنیا در منچستر، تشکیل تالار مشاهیر دنیا را با هدف معرفی و عضویت افرادی که سهم فوق العاده ای در این رشته داشته اند را تصویب کرد.

17 اردیبهشت 1399

آمار مبتلایان به کرونا در آمریکا به 106 نفر رسید

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا تا روز سه شنبه به 106 نفر رسیده است.

1 اردیبهشت 1399

خبرنگاران بهره برداری از 41 طرح عظیم بخش آب و برق کشور

تهران-خبرنگاران- بهره برداری از 41 طرح عظیم آب و برق با اعتبار سه هزار و هفت میلیارد تومان در قالب پویش # هر هفته الف ب- ایران با حضور وزیر نیرو به صورت هم زمان افتتاح و عملیات اجرایی آنها شروع شد.

31 فروردین 1399

ایده های جوانان گلستانی در توسعه استان استفاده گردد

به گزارش خبرنگاران، علی نصیبی پیش از ظهر چهارشنبه در همایش توسعه استان گلستان بر پایه ایده های جوانان اظهار کرد: انسان محور توسعه است و سرمایه گذاری به روی انسان ها به عنوان اساس تغییر و دستیابی به توسعه در ابعاد مختلف است.

27 فروردین 1399

مخالفت دولت وفاق ملی با نظارت اتحادیه اروپا بر تحریم تسلیحاتی لیبی

وزارت خارجه دولت وفاق ملی لیبی در طرابلس با آغاز مأموریت دریایی و هوایی اتحادیه اروپا برای نظارت بر تحریم تسلیحاتی لیبی مخالفت کرد.

13 فروردین 1399

یک رسانه آمریکایی مدعی ملاقات سناتور مورفی با ظریف شد

یک پایگاهی آمریکایی به نقل از منابع آگاه مدعی شد که سناتور کریس مورفی به همراه بعضی دیگر از سناتورهای آمریکایی در کنفرانس امنیتی مونیخ با وزیر امور خارجه کشورمان ملاقات داشته اند.

12 فروردین 1399

شاهین بوشهر در انتهای جدول چه می نماید؟

خبرنگاران/بوشهر در آستانه هفته پانزدهم لیگ برتر، تیم شاهین بوشهر در صندلی 16م جدول قرار گرفته است، آن هم در حالی که 14 بازی انجام داده و تنها 6 امتیاز در اختیار دارد؛ تیمی که هفته ها در انتهای جدول مانده و شاید همگان آن را یک تیم شکست خورده بدانند... ...

8 بهمن 1398

تقدیر وزیر خارجه آمریکا از گام مهم ضد ایرانی هند

خبرنگاران: وزیر خارجه آمریکا با تقدیر از هند به دلیل کاهش واردات نفت ایران مدعی شد اقدام هند در این زمینه گام مهمی در اعمال فشار به ایران بوده است.

29 دی 1398

برگزاری همایش ملی دوسالانه زمین شناسی کوهزاد البرز و دریای خزر در گلستان

خبرنگاران/گلستان نخستین همایش ملی دوسالانه زمین شناسی کوهزاد البرز و دریای خزر روزهای 28 تا 29 آبان ماه در دانشگاه گلستان برگزار می گردد.

20 دی 1398

تحریم ها باعث کاهش ورود توریست به کشور شده است

یک عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی تهران از کاهش مراجعان توریسم درمانی به ایران در امسال اطلاع داد و پیش بینی کرد که سال آینده سهم ایران از بازارهای منطقه کاهش خواهد یافت.

12 دی 1398

700 محصول دانش بنیان دانشگاه آزاد به حالت صنعتی و نیمه صنعتی درآمده است

سرپرست اداره کل امور کارآفرینی و مراکز رشد دانشگاه آزاد گفت: تاکنون 700 محصول دانش بنیان این دانشگاه به حالت صنعتی و نیمه صنعتی درآمده و از این تعداد حدود 180 محصول تجاری سازی و وارد بازار شده است.

10 دی 1398
تعداد: (46)