در باغ کتاب همپای کودکتان تفریح کنید

به گزارش وبلاگ دبیر فیزیک، برای بسیاری از علاقمندان به تفریح، کتاب و به ویژه خانواده هایی که کودک دارند، باغ کتاب محلی آشنا و البته محبوب است.

در باغ کتاب همپای کودکتان تفریح کنید

جایی که خانواده ها با خیال راحت بچه هایشان را در محیطی شاد و فرهنگی با فرهنگ کتابخوانی آشنا می نمایند و در کنار بچه هایشان تفریح می نمایند.

باغ کتاب تهران در منطقه عباس آباد تهران واقع شده و بزرگترین کتابفروشی دنیا است. این باغ از شرق با کتابخانه ملی ایران، از شمال شرقی با فرهنگستان های علوم، و زبان و ادب فارسی، از شمال غربی با باغ هنر، و از غرب با باغ موزه دفاع مقدس همسایه است.

کتابفروشی، باغ علم کودک، باغ علم نوجوان، سالن های همایش، کارگاه ها و کلاس های آموزشی متنوع، کافه بازی، سرزمین فکربازیا، اتاق فرار باغ کتاب در کنار مجموعه رستوران و کافه های متنوع و همچنین سالن های سینما میزبان خانواده هاست.

در این محیط خانواده ها می توانند همراه بچه هایشان تفریح نمایند، بدون اینکه از تفریح خود چشم پوشی نمایند. اگر در خصوص این مکان تفریحی فرهنگی کنجکاو شده اید، می توانید در وبسایت نابرو در خصوص آن اطلاعات بیشتری بدست آورید.

اگر علاقه داشتید پس از باغ کتاب در یک بوستان زیبا و خوش آب و هوا تفرج کنید، پیشنهاد ما به شما پارک آب و آتش است. هوای خنک، چشم انداز زیبا، جاده پیاده روی و وجود رستوران های متنوع از امکانات این مکان تفریحی است.

منبع: همگردی

به "در باغ کتاب همپای کودکتان تفریح کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در باغ کتاب همپای کودکتان تفریح کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید