تصاویر جالب از فرآیند طراحی عروسک های باربی

به گزارش وبلاگ دبیر فیزیک، وبسایت فرارو: با وجود رقابت شدید در صنعت اسباب بازی، 58 میلیون باربی در هر سال در بیش از 150 کشور دنیا فروخته می گردد. در مجموع، بیش از یک میلیارد عروسک باربی از زمانی که اولین بار در تاریخ 9 مارس 1959 در نمایشگاه اسباب بازی آمریکایی در نیویورک به معرض دید عموم گذاشته شد فروش رفته است. در سال اول 300 هزار عروسک باربی فروخته شد و هم اکنون فروش آن به 58 میلیون عدد در سال رسیده است.

تصاویر جالب از فرآیند طراحی عروسک های باربی

این عروسک توسط خانم روث هندلر و با الهام از عروسکی آلمانی به نام بیلد لیلی بوجود آمد. روث هندلر هنگام مشاهده بازی دخترش باربارا با عروسک های کاغذی متوجه شد او از بازی دادن آن ها در نقش بزرگسالان لذت می برد و همین مشاهده ایده ساخت باربی را در این زن بوجود آورد. باربی اکنون در آستانه 60 سالگی قرار گرفته است.

کارگاه طراحی عروسک های باربی در ال سگوندو کالیفرنیا آمریکاست. در این استودیو طراحی بیش از 100 نفر فعالیت می نمایند. از ساخت مجسمه عروسک با استفاده از نرم افزار مدرن و چاپ سه بعدی برای نقاشی چهره، ساخت مو، انتخاب پارچه و ساخت الگو های لباس همه در این کارگاه انجام می گردد. کل فرایند طراحی یک باربی جدید 12 تا 18 ماه طول می کشد. سپس نمونه اولیه برای فراوری انبوه به کارخانجات باربی در چین و اندونزی ارسال می گردد.

منبع: برترین ها

به "تصاویر جالب از فرآیند طراحی عروسک های باربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر جالب از فرآیند طراحی عروسک های باربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید