اخبار صنعت

زمان نام نویسیدارا دوم اعلام شد، ثبت نام از فردا تا 19 شهریور

سازمان خصوصی سازی با صدور اطلاعیه ای، زمان آغاز و جزئیات پذیره نویسی واحدهای سرمایه گذاری صندوق سرمایه گذاری قابل معامله (ETF) پالایشی یکم (دارا دوم) را بیان کرد.

19 مهر 1399

استقلال نامه رسمی زد پرسپولیس هنوز نه، دربی قطعا به تعویق نمی افتد

امیرحسین روشنک در گفتگو با خبرنگاران، در خصوص درخواست سرمربیان استقلال تهران و پرسپولیس مبنی بر تعویق زمان برگزاری دربی پایتخت در نیمه نهایی جام حذفی فوتبال کشور گفت: باشگاه استقلال تهران نامه ای رسمی ارسال کرد که جلسه ای را بابت آن در سازمان لیگ داشتیم....

19 مهر 1399

در کشور خلاء سرمایه های بزرگ داریم

سعید زرندی گفت: سرمایه گذاری های بزرگ برای کشور باید شکل بگیرد و در این راستا صاحبان برند برای این موضوع پیشقدم شوند.

15 مهر 1399

استقلال - سپاهان؛ بازی مرگ و زندگی برای جاماندگان جام

در کمتر از 10 روز تیم های استقلال و سپاهان یک بار دیگر باید مهمترین بازی هفته را برگزار نمایند. بازی قبلی در لیگ برتر 6 امتیازی بود که استقلال برنده شد، اما بازی امروز با امتیاز بیگانه است، بحث فقط به دو واژه ختم می گردد؛ حذف یا صعود.

11 مهر 1399

خاکی صدیق: ارزیابی طول ترم دانشجویان دستور کار دانشگاه ها قرار گیرد

معاون آموزشی وزارت علوم گفت: احتیاج است ارزیابی دانشجویان در طول ترم انجام گردد که در ترم گذشته به این موضوع کمتر توجه شد.

10 مهر 1399

جزئیات گیم پلی کرش بندیکوت 4 با نمایش تریلر آن مشخص شدند

در جدیدترین برنامه State of Play سونی، تریلر گیم پلی کرش بندیکوت 4 (Crash Bandicoot 4: Its About Time) نشان داده شد. در این تریلر جزئیات زیادی از بازی به نمایش در آمدند.

10 مهر 1399

معین شدن نتیجه پروژه های تحقیقاتی کرونا تا انتها مرداد

خبرنگاران/مرکزی معاون تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی اراک از تعیین شدن نتیجه پروژه های تحقیقاتی کرونا تا خاتمه ماه جاری اطلاع داد.

8 مهر 1399

بهترین راهکار بحران لیبی همکاری ترکیه با روسیه است

خبرنگاران، سرویس بین الملل- آذر مهدوان: یونان و ترکیه دو کشور همسایه ای هستند که از گذشته تا به امروز بر سر مسائل مختلف اختلاف نظر داشته اند و تنش های میان دو دولت با گذشت زمان نه تنها لاینحل مانده بلکه وارد مرحله حساسی نیز شده است. به طوریکه رسانه های...

30 شهریور 1399

طرز تهیه کوزالاک مانتی ترکیه ای

غذاهای ترکی یکی از یکی خوشمزه تر هستند و طرفداران بسیار زیادی دارند. در دستور پخت این بار طرز تهیه کوزالاک مانتی که از غذاهای بسیار خوشمزه و مجلسی ترکیه است را آموزش می دهیم. کوزالاک مانتی را می توانید به عنوان پیش غذا، فینگر فود یا حتی یک وعده اصلی خاص...

20 شهریور 1399

فوت 19 نفر در آتش سوزی کلینیک سینا اطهر

لحظاتی پیش یکی از مصدومان منتقل شده به بیمارستان نیز فوت کرد و تعداد فوت شدگان این حادثه به 19 نفر رسید.

9 شهریور 1399

خبرنگاران تفاهمنامه همکاری سازمان زمین شناسی کشور و ذوب آهن اصفهان منعقد شد

اصفهان- خبرنگاران- تفاهمنامه همکاری سازمان زمین شناسی کشور و شرکت ذوب آهن اصفهان با هدف همکاری متقابل در پیشبرد موثر اکتشافات ذخایر معدنی، به ویژه سنگ آهن و ایجاد زمینه مشارکت در ارتقا فعالیت های اکتشافی و استفاده از دانش، تجارب و خدمات تخصصی در حوزه...

8 شهریور 1399

استقلالی ها حق دارند اعتراض نمایند، آرزویم راهنمایی تیم ملی ایران است

به گزارش خبرنگاران، جواد نکونام درباره برگزاری بازی فولاد خوزستان با استقلال تهران گفت: اگر قرار بر برگزاری بازی ها باشد قطعاً در چهارم تیرماه از این تیم میزبانی خواهیم کرد. اگر قرار بر عدم برگزاری بازی ها باشد تهران و اصفهان هم چنین مسئله ای دارند. البته...

26 مرداد 1399

تظاهرات 10 هزار نفری ضد نژادپرستی در زوریخ؛ پلیس با گروهی از معترضان درگیر شد

بیش از 10 هزار نفر از مردم سوئیس برای اعتراض به نژادپرستی نیروهای امنیتی علیه رنگین پوستان در زوریخ تظاهرات کرده و پلیس این شهر نیز با گروهی از معترضان درگیر شد.

22 مرداد 1399

قبض گاز فقط با درخواست مشترکان چاپ می گردد

در حال حاضر قبوض کاغذی برای مشترکان گاز حذف شده و تنها در موارد خاص و با درخواست مشترکان قبض چاپ می گردد.

21 مرداد 1399

نخستین قرارداد بیمه بخش فضایی کشور منعقد شد ، دات راینکس رویدادی مطابق نیاز ها در حوزه ناوبری

رئیس سازمان فضایی ایران از انعقاد نخستین قرارداد بیمه بخش فضایی کشور با هدف ایمن سازی پروژه های فضایی از لحاظ مالی، کاهش ریسک و جبران پیامد های مالی، خبر داد.

10 مرداد 1399

گلایه فعالان فرهنگی از بی توجهی نمایندگان به وظایف ذاتی مجلس

مدیر موسسه شهرستان ادب شرح داد: بسیاری از بزرگان ما چه در حوزه شعر، داستان و نقدادبی با دشواری زندگی کرده اند، دلیلش هم آن است که بازار ادبیات و زیرساختهای رشد و اعتلای این بازار باید توسط حاکمیت ایجاد شود اما این اتفاق نیفتاده است.

7 مرداد 1399

بازگشایی تاسیسات گردشگری مازندران کلید خورد

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی مازندران گفت که پس از سه ماه تعطیلی اجباری ناشی از شیوع ویروس کرونا ، از امروز پنجشنبه اول خرداد ماه تاسیسات گردشگری برای میزبانی از مسافران بازگشایی می شوند.

3 مرداد 1399

یادداشت، نزول اقتصاد آمریکا با صعود ویروس کرونا

گسترش ویروس کرونا علاوه بر ایجاد بحران سلامت در آمریکا، تا به اینجای کار تبعات اقتصادی قابل توجهی را برای اقتصاد اول دنیا داشته است.

17 تیر 1399

خبرنگاران بهره برداری از 155 طرح صنعتی در اردبیل

اردبیل - خبرنگاران - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: 155 طرح صنعتی در سال جهش فراوری با هدف اشتغال زایی به بهره برداری می رسد.

14 تیر 1399

خبرنگاران اورآسیا، فرصت مناسبی برای گسترش همکاری های تجاری ایران و بلاروس است

تهران - خبرنگاران - وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران در ملاقات با سفیر جمهوری بلاروس در تهران گفت: با توجه به عضویت ایران در اتحادیه مالی اورآسیا، فرصت های خوبی برای توسعه و تعمیق روابط تجاری و مالی بین ایران و بلاروس فراهم شده است.

5 تیر 1399
تعداد: (107)