تقویت شرکت های دانش بنیان فضاپایه با امضای تفاهم نامه سه جانبه

به گزارش وبلاگ دبیر فیزیک، در حاشیه گردهمایی شرکت های دانش بنیان و استارتاپ توسعه فضایی تفاهم نامه همکاری سه جانبه میان وزارت ارتباطات با صندوق نوآوری و شکوفایی به منظور توسعه و تجاری سازی فناوری های فضایی به امضا رسید.

تقویت شرکت های دانش بنیان فضاپایه با امضای تفاهم نامه سه جانبه

به گزارش وبلاگ دبیر فیزیک، در حاشیه گردهمایی شرکت های دانش بنیان و استارتاپ حوزه فضایی که در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار گردید، تفاهم نامه همکاری سه جانبه میان صندوق نوآوری و شکوفایی، سازمان فضایی ایران و پژوهشگاه فضایی ایران به امضا رسید.

این تفاهم نامه در راستای فراهم آوردن زمینه همکاری های سازنده برای حمایت از توسعه و تجاری سازی فناوری ها، کاربردها و خدمات فضاپایه و خدمات مورد احتیاج و تعمیق سطح فناوری کشور منعقد شد.

تقویت ارتباط ذینفعان زیست بوم نوآوری فضایی و ایجاد شبکه و خوشه فناورانه و نوآورانه، تأمین منابع اقتصادی مورد احتیاج برای توسعه و تجاری سازی فناوری ها و خدمات فضاپایه در صنایع وابسته، تقویت شتاب دهنده های دانش بنیان موجود و یا راه اندازی شتاب دهنده تخصصی دانش بنیان در حوزه فضایی و شناسایی اولویت های توسعه فناوری و فرصت های سرمایه گذاری و زمینه های مناسب صادراتی از موضوعات این تفاهم نامه به شمار می رود.

همکاری برای توسعه بازار شرکت های دانش بنیان حوزه فضایی، تقویت شرکت های فضایی، تقویت شرکت های دانش بنیان در زمینه تحقیق و توسعه و خلق محصولات جدید، ارائه خدمات توانمندسازی و تجاری سازی فناوری و اعتبارسنجی شرکت های دانش بنیان حوزه فضایی از دیگر موضوعات این تفاهم نامه به شمار می رود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تقویت شرکت های دانش بنیان فضاپایه با امضای تفاهم نامه سه جانبه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقویت شرکت های دانش بنیان فضاپایه با امضای تفاهم نامه سه جانبه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید