تلفات کرونا در فرانسه به مرز 50 نفر رسید

به گزارش وبلاگ دبیر فیزیک، وزیر بهداشت فرانسه از افزایش 50 درصدی تلفات ویروس کرونا در این کشور خبر داده است.

تلفات کرونا در فرانسه به مرز 50 نفر رسید

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ دبیر فیزیک به نقل از رویترز، اولیویر وران وزیر بهداشت و سلامت فرانسه روز چهارشنبه گفت: تلفات ویروس کرونا در فرانسه با حدود 50 درصد افزایش به 48 نفر رسیده است.

بر اساس این گزارش وی اضافه نمود: محدودیت های جدیدی را برای مهار و کنترل ویروس کرونا اتخاذ و اعمال خواهد شد.

این اظهارات وزیر بهداشت فرانسه مدت کوتاهی پس از آن بیان شده است که سازمان بهداشت دنیای برای نخستین بار ویروس کرونا را یک بیماری همه گیر در سطح دنیا توصیف و ارزیابی نموده است. با این حال وزیر بهداشت فرانسه حاضر نشده است تا سطح هشدار مقابله با ویروس کرونا را به 3 افزایش دهد.

وی از تعطیلی مدارس و خوابگاه ها به مدت 15 روز در دو منطقه جدید خبر داده است: کورسیکا و یک منطقه شهری واقع در اطراف مونت پولیه.

وزیر بهداشت فرانسه اضافه نمود: دولت تصمیم گرفته است تا از امروز برای چند هفته هرگونه بازدید از خانه های سالمندان را برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا ممنوع کند.

تعداد کل موارد تایید شده ابتلا به ویروس کرونا در فرانسه به 2281 نفر رسیده است. این رقم نسبت به روز سه شنبه 497 نفر افزایش داشته است. تلفات ویروس کرونا در فرانسه نیز سه شنبه به 33 نفر رسیده بود. حال 105 نفر از مبتلایان به کرونا وخیم گزارش شده است.

مقام های فرانسوی بر این باورند که زمان زیادی تا رسیدن به سطح 3 هشدار ویروس کرونا باقی نمانده است. امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه قرار است امروز پنجشنبه در تلویزیون ملی این کشور درباره ویروس کرونا صحبت کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تلفات کرونا در فرانسه به مرز 50 نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلفات کرونا در فرانسه به مرز 50 نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید