اخبار سیاسی

واکنش ظریف به تحریم های اعمالی آمریکا علیه دادستان دادگاه بین المللی کیفری

وزیر امور خارجه کشورمان اقدام آمریکا مبنی بر تحریم شخصیت های بین المللی را محکوم کرد.

25 مهر 1399

اعلام جزئیات سیم کارت دانش آموزی و نحوه توزیع آن

مدیرکل دفتر فن آوری اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرروش درباره ویژگی سیم کارت های دانش آموزی گفت: این سیم کارت ها آن دسته از مخاطراتی که شامل استفاده کنترل نشده از فضای مجازی است را نخواهند داشت و به زودی در مراکز اپراتور ها قابل دریافت است.

25 مهر 1399

سواحل و تفرجگاه های گیلان مسدود می شود

معاون سیاسی فرمانداری شهرستان رشت گفت: راه ورودی سواحل و تفرجگاه های شهرستان رشت در راستای جلوگیری از تجمعات گردشگران و پیشگیری از شیوع کرونا مسدود می شود.

21 مهر 1399

افغانستان: دولت اسلام آباد با انجام تعهداتش قطعنامه های علیه طالبان را عملی کند

وزارت خارجه افغانستان از پاکستان خواست تا با پایبندی به تعهدات و مسئولیت های بین المللی اش قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل علیه طالبان را عملی کند.

19 مهر 1399

زمان نام نویسیدارا دوم اعلام شد، ثبت نام از فردا تا 19 شهریور

سازمان خصوصی سازی با صدور اطلاعیه ای، زمان آغاز و جزئیات پذیره نویسی واحدهای سرمایه گذاری صندوق سرمایه گذاری قابل معامله (ETF) پالایشی یکم (دارا دوم) را بیان کرد.

19 مهر 1399

آزادی زندانیان طالبان و احتمال تنش روابط افغانستان با برخی کشورهای غربی

رئیس جمهور افغانستان در حالی دستور آزادی 400 زندانی جنجالی طالبان را صادر کرد که شماری از کشورهای غربی خواستار عدم آزادی برخی از این زندانیان هستند.

15 مهر 1399

آلمان یاری به لبنان را به انجام اصلاحات مشروط کرد

وزیر خارجه آلمان گفت: هرکسی در لبنان باید این را فهمیده باشد که شرایط به این صورت نمی تواند ادامه یابد و اینکه این کشور نیازمند اصلاحاتی گسترده است.

11 مهر 1399

بهترین راهکار بحران لیبی همکاری ترکیه با روسیه است

خبرنگاران، سرویس بین الملل- آذر مهدوان: یونان و ترکیه دو کشور همسایه ای هستند که از گذشته تا به امروز بر سر مسائل مختلف اختلاف نظر داشته اند و تنش های میان دو دولت با گذشت زمان نه تنها لاینحل مانده بلکه وارد مرحله حساسی نیز شده است. به طوریکه رسانه های...

30 شهریور 1399

ادامه حواشی کل کل فوتبالی مجری سیما؛ از گالیله تا شایعه برکناری!

به گزارش خبرنگاران، شوخی جنجالی عبدالرضا امیراحمدی طی دو سه روز گذشته حاشیه های زیادی را برای رسانه ملی در پی داشته است؛ شوخی ای که تلویحاً قهرمانی باشگاه پرسپولیس را به حمایت های وزیر ورزش نسبت می داد و همین اظهارنظر هم حاشیه های زیادی را رقم زد؛ از...

29 شهریور 1399

وزیر خارجه نیجریه به کووید-19 مبتلا شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، با اعلام ابتلای جئوفری اونیاما وزیر امور خارجه نیجریه به ویروس کووید -19، وی نخستین عضو دولت محمد بوهاری رئیس جمهور این کشور است که به این بیماری ویروسی مبتلا شده است.

22 شهریور 1399

نمکی: داشتیم به سمت تک رقمی شدن مرگ ها می رفتیم اما مردم تمناهای من را جدی نگرفتند ، گفته بودم ممکن است دقایق آخر گل بخوریم

وزیر بهداشت گفت: بار ها گفتم ممکن است در دقیقه 90 از گوشه زمین از کرونا گل بخوریم و ممکن است در دقایق آخر ضربه فنی شویم.

15 شهریور 1399

خبرنگاران تفاهمنامه همکاری سازمان زمین شناسی کشور و ذوب آهن اصفهان منعقد شد

اصفهان- خبرنگاران- تفاهمنامه همکاری سازمان زمین شناسی کشور و شرکت ذوب آهن اصفهان با هدف همکاری متقابل در پیشبرد موثر اکتشافات ذخایر معدنی، به ویژه سنگ آهن و ایجاد زمینه مشارکت در ارتقا فعالیت های اکتشافی و استفاده از دانش، تجارب و خدمات تخصصی در حوزه...

8 شهریور 1399

هشدار سازمان جهانی بهداشت: شیوع کرونا تشدید شده

سازمان جهانی بهداشت روز دوشنبه درباره شدت دریافت شیوع ویروس کرونا در جهان هشدار داده است.

6 شهریور 1399

عراق در آستانه رویارویی های خطرناک حشد و دولت مرکزی

عراق در آستانه رویارویی های خطرناک حشد شعبی و نیروهای دولتی قرار گرفته است.

5 شهریور 1399

تعیین مجمع فدراسیون ورزش همگانی باوزارت ورزش است امانه برای دخالت

عبدالحمید احمدی در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به تأخیر ایجاد شده در فرایند انتخابات فدراسیون ورزش های همگانی گفت: فرآیندی در رابطه با اساسنامه فدراسیون های ورزشی و بازنگری در موارد مربوط به برخی فدراسیون ها در حال انجام بود که به خاطر آن نمی توانستیم...

29 مرداد 1399

مهدی قدیانلو؛ پیام هنرمند ایرانی به رهبران جهان

خبرنگاران: امسال مهدی قدیانلو، نقاش و دیوارنگار ایرانی، بخش بزرگی از فضای ساختمان بزرگ کنفرانس در مجمع جهانی اقتصاد در داووس را به طول 200 متر نقاشی کرده است.

29 مرداد 1399

بدهی آمریکا رکورد زد!

برای نخستین بار در تاریخ آمریکا بدهی این کشور به 26 تریلیون دلار رسید.

23 مرداد 1399

تظاهرات 10 هزار نفری ضد نژادپرستی در زوریخ؛ پلیس با گروهی از معترضان درگیر شد

بیش از 10 هزار نفر از مردم سوئیس برای اعتراض به نژادپرستی نیروهای امنیتی علیه رنگین پوستان در زوریخ تظاهرات کرده و پلیس این شهر نیز با گروهی از معترضان درگیر شد.

22 مرداد 1399

سودان، تظاهرات هواداران عمرالبشیر در خارطوم برای سرنگونی دولت نظامی

هواداران رئیس جمهور مخلوع سودان در اعتراض به اقداماتی ضد عمر البشیر و وابستگان آن در این کشور دست به اعتراض زدند و خواهان سرنگونی دولت شدند.

19 مرداد 1399

ترامپ دوباره از ایران به خاطر آزادی مایکل وایت تشکرکرد

به گزارش خبرنگاران، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا بار دیگر از ایران بابت آزادی مایکل وایت تشکر کرد.

16 مرداد 1399
تعداد: (179)