7 اسفندماه، هفته فیلم ایران در خانه سینمای رم برگزار می شود

به گزارش وبلاگ دبیر فیزیک، خبرنگاران: در پی ملاقات وزرای فرهنگ ایران و ایتالیا در تهران و تاکید طرفین بر مبادلات سینمائی و حمایت از آثار هنری و سینمائی یکدیگر ، هفته فیلم جمهوری اسلامی ایران در محل خانه سینمای رم برگزار می شود .

7 اسفندماه، هفته فیلم ایران در خانه سینمای رم برگزار می شود

به گزارش وبلاگ دبیر فیزیک، به همت رایزنی فرهنگی کشورمان، هفته فیلم جمهوری اسلامی ایران هفتم اسفندماه، در محل خانه سینمای رم برگزارمی شود.

حضور فیلم های ایران در خانه سینمای رم، آغاز همکاری های هنری و سینمایی دو کشور در سطحی بالاتر و بیشتر از قبل بوده و نوید تبادلات هنری بیشتر در آینده را می دهد.

در این برنامه که از هفتم اسفند و با سخنرانی سفیر کشورمان در رم آغاز خواهد شد، 6 فیلم از جمهوری اسلامی ایران بنام های آئینه های روبرو، اینجا بدون من، سعادت آباد، طلا و مس، چهارشنبه سوری، آقایوسف و چند فیلم کوتاه به نمایش درخواهد آمد.

نخستین اطلاع رسانی در این مورد موجب واکنش های وسیعی در سایت های ایرانی و ایتالیایی بوده و هنرمندان و هنردوستان دو کشور بالاخص ایتالیایی، از این واقعه ابراز خوشحالی کردند.

خانه سینمای رم یکی از مراکز هنری و سینمایی مهم و فعال در ایتالیا است که سینماگران و هنرمندان ایتالیائی در آن حضور جدی و همیشگی دارند.

منبع: تسنیم

به "7 اسفندماه، هفته فیلم ایران در خانه سینمای رم برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 اسفندماه، هفته فیلم ایران در خانه سینمای رم برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید