داستان شنیدنی انتخاب اسم استارت آپی که این روز ها در اینستاگرام غوغا به پا نموده است
به گزارش وبلاگ دبیر فیزیک، هشتگ مدیا، نام یک استارت اپ در حوزه تبلیغات در شبکه های اجتماعی است که با بنیان گذاری سینا فرحی و امیر تشکر به تازگی کار خود را آغاز نموده است و در این مدت کوتاه توانسته کمپین های تبلیغاتی بسیار موفقی را در شبکه های اجتماعی اجرا کند.

به گزارش گروه بازرگانی وبلاگ دبیر فیزیک، هشتگ مدیا, نام یک استارت اپ در حوزه تبلیغات در شبکه های اجتماعی است که با بنیان گذاری سینا فرحی و امیر تشکر به تازگی کار خود را آغاز نموده است و در این مدت کوتاه توانسته کمپین های تبلیغاتی بسیار پیروزی را در شبکه های اجتماعی اجرا کند.
شب گذشته و همزمان با شهادت امام رضا (ع) یکی از مدیران این استارت اپ پستی در صفحه ای اینستاگرام خود منتشر کرد که در آن به نحوه نام گذاری هشتگ مدیا اشاره نموده بود . که شمارا به خواندن متن این پست دعوت میکنیم
این پست تا لحظه انتشار خبر (کمتر از 24 ساعت) بیش از 20 هزار لایک و 15 هزار کامنت دریافت نموده است
متن پست
خرداد ماه بود و من و امیر تشکر در حال راه اندازی یک استارت اپ بودیم، همه چیز آماده بود به جز اسم مجموعه
در همین بحبحه برای یک جلسه کاری راهی مشهد مقدس شدیم، اما فکر انتخاب اسم از سرمون بیرون نمیرفت
راهی حرم مطهر امام رضا (ع) شدیم، وقتی که جلوی ضریح امام رضا نشسته بودیم و عرض ادب میکردیم با توجه به شکل هندسی ضریح یه ایده رسید به ذهنمون ، هشتگ....
و هشتگ مدیا به دنیا آمد
همونجا نذر کردیم که اگر همه چیز خوب پیش بره و بتونیم پیروز بشیم
خیلی زود برای ادای نذرمون به مشهد برگردیم.
و اکنون بعد از گذشت 5 ماه از اون تاریخ، لحظه شماری میکنیم بعد از سرانجام کمپین دوم ، به پابوسی امام رضا(ع) که امروز هم سالروز شهادتش هست برسیم.
گفتنی است تزریق چنین جریان فکری انقلابی و اسلامی در فضای شبکه های اجتماعی توسط دو جوان پیروز که از بدنه مردم و فضای استارت اپی کشور هستند . امید بخش و قابل تقدیر است.
منبع: خبرگزاری دانشجو