دستگیری دختر مردنما که سارق لوازم داخل خودرو بود

به گزارش وبلاگ دبیر فیزیک، رییس کلانتری 110 شهدا از دستگیری یک دختر جوان که با پوشش مردانه دست به سرقت لوازم داخل خودرو می زد اطلاع داد.

دستگیری دختر مردنما که سارق لوازم داخل خودرو بود

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ دبیر فیزیک، سرهنگ رضا حیدری با اعلام این خبر گفت: ساعت 10 صبح دوشنبه مورخه 28 بهمن ماه سالجاری در تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 از سرقت 2 مرد در راستا کنارگذر بزرگراه امام علی ع از خودرو های پارک شده اطلاع داد که یکی از واحد های گشت کلانتری که در نزدیکی محل حضور داشت سریعا به آدرس اعلام شده اعزام شدند.

به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی اضافه کرد: 2 دزد به محض مشاهده خودروی گشت کلانتری تصمیم به فرار گرفتند که یکی از آن ها توانست قبل از حضور ماموران فرار کند، اما جوان دیگر که 2 کوله پشتی همراه داشت از سوی ماموران گشت کلانتری دستگیر شد و در این صحنه ماموران متوجه شدند این دزد 28 ساله یک خانم با پوشش مردانه است.

رییس کلانتری 110 شهدا ادامه داد: این دختر جوان که با پوشش مردانه همراه جوان دیگر دست به دزدی می زند در اعترافاتش بیان کرد که در هفته گذشته بیش از 25 فقره سرقت انجام داده است و با فروش وسایل سرقتی هزینه اعتیادش به مواد مخدر شیشه را تامین می نماید.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در آنالیز 2 کوله پشتی همراه این دختر جوان وسایل سرقتی زیادی از لوازم داخل خودرو به دست آمد، گفت: تحقیقات برای دستگیری همدست این دزد جوان ادامه دارد و دختر جوان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی گردید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "دستگیری دختر مردنما که سارق لوازم داخل خودرو بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری دختر مردنما که سارق لوازم داخل خودرو بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید