خودرو

انجام 13 عملیات اطفای حریق و امداد و نجات طی یک شبانه روز در اهواز

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: 13 عملیات اطفای حریق و امداد و نجات طی یک شبانه روز در اهواز با کوشش آتش نشانان انجام شد.

24 مهر 1399

کشف 250 میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در تهران

رئیس پلیس امنیت مالی تهران از کشف انواع لوازم یدکی خودرو به ارزش 250 میلیارد ریال از انباری در حوالی خیابان فدائیان اسلام اطلاع داد.

14 مهر 1399

قیمت انواع خودرو خارجی در بازار چقدر است؟

به گزارش خبرنگاران، BMW یکی از خودرو های محبوبی است که در شکل های مختلفی در بازار به فروش می رسد. امروز در بازار، بی ام و 530i با قیمت 4 میلیارد و 300 میلیون تومان، بی ام و سری 7، 730i با قیمت 4 میلیارد و 300 میلیون تومان، بی ام و x1 با قیمت 2 میلیارد و 500 میلیون تومان،...

4 مهر 1399

برج ساعت برن و تئوری نسبیت انیشتین؛ از دیدنی های سوئیس، عکس

اخیراً برج ساعت برن جشن 600 سالگی خود را برگزار کرد. با نگاهی از پنجره شرقی برج، کمی قبل از اعلام ساعت، می توانید جمعیت گردشگرانی که منتظر شروع نمایش بسیار قدیمی مشهور برج ساعت هستند را ببینید. تاریخ این برج و مکانیسم دقیق و پیچیده ساعتش شاید بسیار جذاب...

17 شهریور 1399

تایگر وودز ؛ الکل، مواد مخدر و رابطه با 121 زن

داستان تایگر وودز بالا و پایین زیادی دارد. بهترین گلف باز تمام ادوار رسوایی هایی پر سر و صدایی داشته است. با این حال بخش ستاره دارش در روز شکرگزاری سال 2002 رخ داد. در آن روز امپراتوری وودز سقوط کرد. در این راستا الکل، افسردگی و خیانت جنسی وجود داشته است....

31 مرداد 1399

آمریکا50کامیون تجهیزات نظامی را از عراق واردسوریه کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، ارتش آمریکا روز یکشنبه یک کاروان نظامی شامل خودروهای حامل تجهیزات لجستیکی را از عراق وارد سوریه کرد.

17 مرداد 1399

هشدار پلیس به مالکان انبارها و پارکینگ ها ، در احتکار خودرو شریک جرم نشوید

کشف صدها خودروی احتکارشده از انبارها و پارکینگ ها این روزها به خبری روزمره بدل شده که هر چند ساعت یکی از آنها منتشر می گردد. خودروهایی که همه آنها توقیف می شوند. در این میان معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران عظیم به صاحبان پارکینگ ها هشدار داده...

14 مرداد 1399

سامانه کاهش 75 درصدی آلودگی خودرو طراحی شد

محققان در یک شرکت دانش بنیان پیروز به طراحی و ساخت سیستمی شدند که می تواند میزان آلودگی خودروها را تا 75 درصد کاهش دهد.

3 مرداد 1399

خبرنگاران نداشتن معاینه فنی خودرو در سمنان از نیمه اردیبهشت پذیرفته نیست

سمنان- خبرنگاران- رییس پلیس هدایت و رانندگی استان سمنان گفت: خودروهای فاقد معاینه فنی از روز یکشنبه پانزدهم اردیبهشت به وسیله دوربین های نظارتی شهری و از سوی ماموران جریمه می شوند.

7 تیر 1399

خبرنگاران بی احتیاطی زنجیر مرگ دوچرخه سواران

تهران- خبرنگاران- دوچرخه سواری رشته ای پرخطر است که این روزها رکابزنان را به دلیل بی احتیاطی خود یا رانندگان در کام مرگ می کشد و تنها راه کاهش آسیب های آن رعایت اصول ایمنی و حضور در مسیرهای کم خطر است.

2 تیر 1399

معروف ترین جاذبه های گردشگری شانگهای؛ چین

جاذبه های جهانگردی شانگهایشانگهای یکی از مهم ترین و جذاب ترین شهرهای چین است و با 24 میلیون نفر، پرجمعیت ترین شهر جهان محسوب می شود. تورهای مختلفی به مقصد شانگهای و همین طور پکن برگزار می شود و سالانه میلیون ها جهانگرد به این شهر چینی سفر می کنند. در این...

25 خرداد 1399

کاروان ارتش ترکیه وارد استان ادلب سوریه شد

یک کاروان نظامی ارتش ترکیه با 40 خودرو و کامیون نظامی امروز (یکشنبه) وارد استان ادلب سوریه شد.

15 خرداد 1399

آذرنیا: بهتر است لیگ برتر تعطیل شود، نگران فصل نقل وانتقالات نیستیم

سرپرست مدیرعاملی باشگاه ماشین سازی گفت: نمی توان پیش بینی خاصی درباره زمان ریشه کن شدن بیماری کرونا داشت و با این شرایط بهتر است مسابقات لیگ برتر تعطیل شود.

13 خرداد 1399

کشته شدن شماری از نیروهای خلیفه حفتر در عملیات دولت نجات لیبی

دولت وفاق ملی لیبی می گوید در حمله هوایی به حومه شهر سرت بیش از 20 نیروی تشکیلات موسوم به ارتش ملی لیبی را از پای درآورده است.

3 خرداد 1399

پمپ بنزین های البرز تعطیل نمی شود، صف های بنزین را شلوغ نکنید

خبرنگاران/البرز رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان البرز شایعه تعطیلی پمپ بنزین های استان را تکذیب کرد.

10 اردیبهشت 1399

فناوری پیشران اصلی اقتصاد کشور است، تولیداشتغال با تحول دیجیتالی

معاون راهبری فنی مرکز ملی فضای مجازی با بیان اینکه با تحول دیجیتالی اشتغال ایجاد می شود، گفت: تلاقی فناوری­ ها با حوزه­ های مختلف کسب ­و­کار در کنار تغییر نیازهای مشتریان ، به عنوان پیشران­ های اصلی اقتصاد دیجیتال محسوب می شود.

6 اردیبهشت 1399

دستگیری دختر مردنما که سارق لوازم داخل خودرو بود

رییس کلانتری 110 شهدا از دستگیری یک دختر جوان که با پوشش مردانه دست به سرقت لوازم داخل خودرو می زد اطلاع داد.

14 فروردین 1399

جولای؛ ماهی که شاهد بیش از 500 کشته بود

داعش در برابر اظهارات مقامات واشنگتن که از نزدیک شدن زمان سقوط این گروه تروریستی خبر داده بودند، در ماه میلادی جاری حملات خود را در نقاط مختلف جهان از بنگلادش تا مرکز اروپا افزایش داد.

11 فروردین 1399

مسابقات کمیکار در دانشگاه امیرکبیر برگزار می شود

به گزارش خبرنگاران به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، سیزدهمین دوره مسابقات کمیکار در سه بخش پوستر، لیگ آزاد و عملکرد برگزار خواهد شد.

3 فروردین 1399

صادقی: تنها بودیم، اما می توانستیم گل های بیشتری به الرفاع بزنیم

کاپیتان تیم فوتبال شهر خودرو اعتقاد دارد این تیم با وجود بازی در زمین بی طرف می توانست بیش از دو گل به الرفاع بحرین بزند.

24 اسفند 1398
تعداد: (58)