رئیس سابق والنسیا به دو سال حبس محکوم شد

به گزارش وبلاگ دبیر فیزیک، رئیس پیشین باشگاه والنسیا به جرم کوشش برای آدم ربایی به دو سال حبس محکوم شد.

رئیس سابق والنسیا به دو سال حبس محکوم شد

به گزارش وبلاگ دبیر فیزیک و به نقل از ESPN، خوان بائوتیستا سولر، رئیس سابق باشگاه والنسیا به جرم کوشش برای ربودن جانشین خود ویسنته سوریانو به دو سال حبس محکوم شد.

سولر 63 ساله یکی از 4 فردی بود که به کوشش برای دزدیدن سوریانو در ماه مارس سال 2014 - به منظور مجبور کردن او به رضایت دادن در خصوص یک بدهی در ارتباط با انتقال سهام باشگاه - متهم شدند و اتهام شان هم اثبات شد. کوشش سولر و هم دستانش برای آدم ربایی نافرجام بود و پلیس با اطلاع یافتن از این موضوع او و سه تن دیگر را در ماه آوریل سال 2014 دستگیر کرد.

به همین دلیل دادگاه شهر والنسیا بیانیه ای منتشر کرد که در آن مجرم شناخته شدن سولر و کوشش او برای ربودن یک رئیس باشگاه والنسیا در فاصله سال های 2013 تا 2014 تأیید شده است. برای سولر به جرم کوشش برای آدم ربایی و نیز سرقت خشونت آمیز دو سال حبس در نظر گرفته شده که هر سال آن مربوط به یکی از تخلفات اوست.

سولر در فاصله سال های 2004 تا 2008 رئیس باشگاه بارسلونا و دارنده بیشترین سهام در این باشگاه بود تا اینکه با سوریانو برای فروش 70 هزار و 889 سهم خود در ازای 85 میلیون یورو به توافق رسید، رقمی که قرار بود در 4 قسط پرداخت گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "رئیس سابق والنسیا به دو سال حبس محکوم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس سابق والنسیا به دو سال حبس محکوم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید