صدر نشینی پسران بد 3 به هفته سوم می رسد

به گزارش وبلاگ دبیر فیزیک، فیلم سینمایی پسران بد 3 با وجود گذشت سه هفته از اکرانش و نمایش فیلم های جدید در هفته سوم همچنان مدعی صدر نشینی است.

صدر نشینی پسران بد 3 به هفته سوم می رسد

به گزارش به نقل از ورایتی، فیلم سینمایی پسران بد 3 در حالی که به هفته سوم نمایش نزدیک می شود همچنان در گیشه آمریکایی شمالی می فروشد و به دنبال صدرنشینی در هفته سوم است و پیش بینی می شود با 3700 سینمایی که در اختیار دارد بیش از 17.4 میلیون دلار بفروشد. در خاتمه این هفته پسران بد 3 147 میلیون دلاری شد.

اما بخش ریتم فیلم جاسوسی و هیجانی کمپانی پارامونت که به تازگی اکران شده با نقش آفرینی بلیک لایولی، پایین تر از حد انتظار (که 4 الی 8 میلیون دلار اعلام شده بود) ظاهر شده و گفته می شود به جایگاه هشتم یا نهم خواهد رسید. این فیلم از سوی مخاطبان سینمایی امتیاز C+ را دریافت کرده و 29 از صد هم نمره این فیلم در سایت راتن تومیتوز از سوی منتقدان است.

لایولی در این فیلم با جود لا همبازی است. فیلمی در رده سنی بزرگسال و در ژانر اکشن و درام که داستان تحقیق زنی را روی یک سانحه تصادف هواپیمایی به تصویر کشیده که خانواده اش در آن کشته شدند. مایکل ویلسون که در ساخت چند پروژه از مجموعه فیلم های سینمایی جیمزباند حضور داشته است، تهیه کنندگی این فیلم سینمایی را بر عهده داشته و بودجه ساخت آن در حدود 50 میلیون دلار اعلام شده است. این فیلم به کارگردانی رید مونارو ساخته شده است.

فیلم سینمایی گرتل و هانسل هم کمتر از پیش بینی ها ظاهر شد و تا کنون 5.7 میلیون دلار فروخته است. این فیلم به کارگردانی اوز پرکینز با بودجه ای در حدود 5 میلیون دلار ساخته شده است. واکنش ها به این فیلم تلفیقی بوده و امتیاز 60 از سایت راتن تومیتوز برای آن ثبت شده است. نظرات مخاطبان این فیلم هم نسبتا مثبت نبوده و نمره C برای آن به ثبت رسیده است. این فیلم در جایگاه سوم خواهد بود.

فیلم شش هفته ای و مدعی جوایز کمپانی یونیورسال، درام جنگی 1917 تا کنون 9.5 میلیون دلار فروخته و پیش بینی می شود تا خاتمه هفته با 12 میلیون دلار دوباره به جایگاه دوم پرفروش ها برسد.

دلیتل فیلم دیگر یونیورسال در سومین هفته اکران با هشت میلیون دلار به جایگاه سوم خواهد رسید تا فروش داخلی آن هم به 55 میلون دلار برسد. جومانجی:مرحله بعدی هشت هفته اکران شده و حالا برای رسیدن به جایگاه چهارم رقابت می کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "صدر نشینی پسران بد 3 به هفته سوم می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدر نشینی پسران بد 3 به هفته سوم می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید