عدم احیاء بیماران کرونایی ایست قلبی در برخی بیمارستان های ایالات متحده

به گزارش وبلاگ دبیر فیزیک، خبرنگاران/خراسان رضوی به دلیل کمبود تجهیزات درمانی و نیروی پزشکی، برخی از بیمارستان های آمریکا برای احیاء نکردن بیماران کرونایی اختلاف نظر دارند.

عدم احیاء بیماران کرونایی ایست قلبی در برخی بیمارستان های ایالات متحده

به گزارش واشنگتن پست، برخی از بیمارستان های آمریکا در حال بررسی دستور احیا نکردن بیماران کرونایی ایست قلبی هستند.

در ایالات متحده، به طورمعمول بستگان بیماران حق دارند که انتخاب کنند که هنگام ایست قلبی، بیمار احیا نشود، اما در حال حاضر، به دلیل کمبود تجهیزات و کادر پزشکی در بسیاری از کشورهای جهان، بیمارستان های زیادی در اندیشه برداشتن این حق انتخاب هستند و اینکه بیماری که ایست تنفسی یا قلبی شده است را به زندگی بازنگردانند.

بیمارستان ها به عنوان خط مقدم این مبارزه نجات به چه قیمتی و چند نفر فدای یک نفر را بررسی می کنند، زیرا احیاء کردن بیمار کرونایی، پزشکان و پرستاران بسیاری را در معرض سرایت این بیماری قرار می دهد.

به گفته کارکنان بیمارستان دانشگاه جورج واشنگتن، در حال حاضر، باوجود این بحث و بررسی ها آنان هنوز با انداختن پوشش پلاستیکی روی بیمار کرونایی (برای کم کردن خطر سرایت) عملیات احیاء را اجرا می کنند.

نگفته نماند، نگرانی در این مورد، فقط به دلیل بیمار شدن کادر درمان نیست، بلکه در صورت بیمار شدن کادر درمانی، آنان نیز می توانند این ویروس را به بیماران دیگر انتقال دهند.

همچنین در بیمارستانی در سیاتل که یکی از نقاط با شیوع بالاست، احیا را با حداقل افراد ممکن انجام می دهند.

از ابتدای شیوع کرونا کارکنان بیمارستان ها اجازه یافتند که با خانواده بیماران در مورد خطر ابتلای کارکنان بیمارستان صحبت کنند و به آنان توضیح دهند که چگونه پوشیدن وسایل حفاظتی در پیشگیری از کرونا، شانس بازگشت بیمار را کاهش می دهد.

مدیر بخش جراحی دانشگاه پنسیلوانیا اظهار کرد: در این شرایط با انتخاب سختی در ارتباط با استفاده از منابع، مانند ونتیلاتورها و کادر درمانی روبرو هستیم.

زمانی که در اندوسکوپی و برونوسکوپی، لوله ها و دوربین ها را به داخل گلوی بیمار هدایت می کنند. یکی از سخت ترین شرایط زمانی است که بیمار به اصطلاح code می کند. هنگامی که زنگ کد کردن بیمار به صدا درمی آید بین 8 تا 30 نفر به اتاق بیمار برای نجات جان وی هجوم می آورند.

یکی از دلهره آورترین دقایق کار در یک مرکز پزشکی، شرکت در فرایندی است که قطرات تنفسی آلوده به ویروس را در تمام فضای اتاق پخش می کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "عدم احیاء بیماران کرونایی ایست قلبی در برخی بیمارستان های ایالات متحده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عدم احیاء بیماران کرونایی ایست قلبی در برخی بیمارستان های ایالات متحده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید