قلم خبرنگاران نباید به سمت مبالغه گری پیش برود، آستان قدس رضوی در تمامی عرصه ها باید الگو باشد

به گزارش وبلاگ دبیر فیزیک، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: خبرنگاران باید در کنار انجام کار تخصصی خود صداقت و واقع بینی داشته باشند.

قلم خبرنگاران نباید به سمت مبالغه گری پیش برود، آستان قدس رضوی در تمامی عرصه ها باید الگو باشد

به گزارش خبرنگار از ، مصطفی خاکسار قهرودی قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در دیدار با وبلاگ دبیر فیزیک مدیریت خبر و رسانه آستان قدس رضوی ضمن گرامی داشت یاد شهدای عرصه رسانه به ویژه شهید محمود صارمی گفت: وبلاگ دبیر فیزیک بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع) در فضایی متفاوت و ارزشی خدمت می نمایند که رسالت آنان را نسبت به سایر وبلاگ دبیر فیزیک سنگین تر نموده است و نباید از آن تخطی نمایند.

او توضیح داد: یک خبرنگار خوب باید در کنار انجام کار تخصصی خود، در کارش صداقت و واقع بینی داشته باشد و اخبار را با اولویت بندی مناسب در کمترین زمان ممکن، درست و متناسب با موضوع منعکس کند.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با تأکید بر نقش فعالان عرصه رسانه آستان قدس رضوی در تعمیق ارزش های دینی جامعه گفت: رسانه های این آستان نورانی باید در جهت وحدت، امیدآفرینی و امیدبخشی حرکت نمایند و از موج آفرینی در فضا های سطحی بر حذر باشند.

خاکسار قهرودی اضافه کرد: در کنار توجه به خوبی ها، به مسائل و نواقص موجود هم باید توجه کامل داشت تا این مسائل از چشم مسئولان پوشیده نماند، اما نباید با سیاه نمایی و بزرگ کردن آن ها به دشمنان خدمت کرد.

او توضیح داد: زیبایی و جلوه گری قلم خبرنگار نباید او را به سمت مبالغه گری بکشاند و در این امر اهل رسانه باید دقت و توجه ویژه ای داشته باشند.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی درست به مخاطبان جهانی مجموعه آستان قدس رضوی گفت: در این آستان مقدس توجه به شخصیت و صندلی اجتماعی افراد مهم نیست و تنها باید به خدمت آنان در بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) در راستای تدابیر تولیت آستان قدس رضوی پرداخته گردد.

خاکسار قهرودی اضافه کرد: مجموعه آستان قدس رضوی در تمامی عرصه ها از جمله حوزه رسانه باید الگو باشد که این امر با ورود درست به مسائل، توجه به ارزش ها، پایبندی به مرز های اخلاقی، صداقت و استفاده از شیوه های هنرمندانه محقق خواهد شد.

او ضمن تقدیر از زحمات فعالان عرصه رسانه آستان قدس رضوی توضیح داد: توجه به مسائل آموزشی و تخصصی وبلاگ دبیر فیزیک و مسائل آنان باید مد نظر قرار گیرد تا وبلاگ دبیر فیزیک با ذهنی آزاد و آرام بتوانند رسالت مهم خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند و روز به روز شاهد توفیقات آنان در حوزه خدمت به بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) و زائران و مجاوران این آستان مقدس باشیم.

/ج.ر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "قلم خبرنگاران نباید به سمت مبالغه گری پیش برود، آستان قدس رضوی در تمامی عرصه ها باید الگو باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قلم خبرنگاران نباید به سمت مبالغه گری پیش برود، آستان قدس رضوی در تمامی عرصه ها باید الگو باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید