مجتبی حیدرپور: کار سختی در مسابقات انتخابی المپیک داریم، ما یک تیم جوان و ناشناخته برای رقبای خود هستیم

به گزارش وبلاگ دبیر فیزیک، عضو تیم ملی هندبال کشورمان گفت: لژیونرهای خوبی داریم که در بهترین لیگ های اروپایی بازی می نمایند اما در انتخابی المپیک آنها را در اختیار نداریم.

مجتبی حیدرپور: کار سختی در مسابقات انتخابی المپیک داریم، ما یک تیم جوان و ناشناخته برای رقبای خود هستیم

مجتبی حیدرپور در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ دبیر فیزیک، درخصوص آمادگی تیم ملی هندبال برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک، گفت: تقریبا 5 اردو را پشت سر گذاشتیم، با وجود امکاناتی که داشتیم شرایط تمرینات خوب بود. مربی و کادر فنی و بازیکنان معتقدند که بازی های تدارکاتی کمی برای حضور در این مسابقات داشتیم. یک بازی تدارکاتی با جوانان و تورنمنت اصفهان تنها بازی محبت آمیز ما بود. دو بازی تدارکاتی هم با قطر داریم که بسیار دیر است و فرصت نداریم اشکالات خود را پوشش دهیم و بلافاصله بعد از آن وارد مسابقات می شویم. شرایط ما بسیار سخت است امیدوارم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

وی در ادامه افزود: بازدید مسئولان از اردو باعث دلگرمی است اما در کنار آن احتیاج به حمایت داریم. ما در تیم ملی حدود 10 بازیکن جوان داریم که می توانند برای سال های آینده بهترین نسل هندبال را بسازند اما اینها وقتی عملی می گردد که فدراسیون از نظر اقتصادی حمایت گردد. متاسفانه اسپانسری نداریم و این موضوع ضربه زیادی به ما زده است. فعلا فقط پخش تلویزیونی داریم و امیدواریم با این شرایط اسپانسرها جذب هندبال شوند.

ملی پوش هندبال کشورمان در مورد پیش بینی مسابقات انتخابی المپیک، گفت: پیش بینی سخت است ما یک تیم جوان و ناشناخته برای رقبای خود هستیم. لژیونرهای خوبی داریم که در بهترین لیگ های اروپایی بازی می نمایند و هر کدام یک بازیکن اصلی در تیم شان هستند اما در انتخابی المپیک آنها را در اختیار نداریم. تنها یکی دو نفر از لژیونرها اضافه می شوند که آنها هم چون با ما تمرین نداشتند شرایط سخت است. در گروه سختی قرار داریم. بحرین و کره جنوبی بعد از قطر از قدرت = های آسیا هستند. کویت هم بعد از برطرف تعلیق این کشور یک تیم ناشناخته است. امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مجتبی حیدرپور: کار سختی در مسابقات انتخابی المپیک داریم، ما یک تیم جوان و ناشناخته برای رقبای خود هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجتبی حیدرپور: کار سختی در مسابقات انتخابی المپیک داریم، ما یک تیم جوان و ناشناخته برای رقبای خود هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید