مرگ 611 گلستانی بر اثر کرونا از ابتدای شیوع

به گزارش وبلاگ دبیر فیزیک، خبرنگاران/گلستان رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون بر اساس یافته های آزمایشگاهی 611 مرگ ناشی از ویروس کرونا در استان گلستان داشتیم.

مرگ 611 گلستانی بر اثر کرونا از ابتدای شیوع

عبدالرضا فاضل بعدازظهر امروز دوم مردادماه در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا استان گلستان اظهار کرد: از ابتدای اسفندماه تا به امروز 11 هزار و 700 نفر با علائم حاد تنفسی در بیمارستان های استان گلستان بستری شدند.

وی گفت: در پیک اول بیماری در اسفندماه میزان بستری روزانه بیماران به 310 نفر رسیده بود و بیشترین تعداد بستری در مجموع 1300 بیمار بود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان افزود: در استان مجموعا 2500 تخت بیمارستانی داریم که در پیک اول عملا نیمی از ناوگان درمانی بیمارستان ها به خدمت بیماران کرونایی بود. تقریبا تمامی تخت های آی سی یو به بیماران کرونایی اختصاص داده شده بود.

وی گفت: در حال حاضر 728 بیمار با علائم کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد 116 بیمار در آی سی یو بستری هستند.

فاضل گفت: در پیک اول کرونا همکاری مردم بهتر بود و الان احساس می شود که این موضوع کم تر شده و ذهنیت مردم تغییر کرده است

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: طولانی شدن مدت زمان شیوع بیماری موجب فرسودگی نیروی انسانی و برخی تجهیزات بیمارستانی از جمله دستگاه سی تی اسکن شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مرگ 611 گلستانی بر اثر کرونا از ابتدای شیوع" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرگ 611 گلستانی بر اثر کرونا از ابتدای شیوع"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید