خبرنگاران جهاد آموزشی با آموزش مجازی مهارت های فنی در خراسان رضوی

به گزارش وبلاگ دبیر فیزیک، مشهد- خبرنگاران- مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی گفت: با توجه به شرایط موجود و مبارزه با بیماری کرونا، جهاد آموزشی در سنگرهای آموزش مجازی مهارت های فنی و حرفه ای استان در حال اجرا است.

خبرنگاران جهاد آموزشی با آموزش مجازی مهارت های فنی در خراسان رضوی

افشین رحیمی روز چهارشنبه در تبادل نظر با خبرنگار وبلاگ دبیر فیزیک اضافه نمود: این اداره کل در حوزه آموزش های فنی و مهارتی، بر اساس ضرورت های خاص دوران شیوع ویروس کرونا، تدابیری جهت تداوم ارائه آموزش های مهارتی به شیوه مجازی اندیشیده که هم اکنون در حال اجراست.

وی با بیان اینکه در این خصوص با برگزاری جلسات کارشناسی با حضور مربیان به منظور تهیه و فراوری محتوای آموزشی و تبیین نحوه بهره برداری از فضای مجازی (سامانه های LMS)، زیرساخت های لازم نیز تامین شده است، ادامه داد:در حال حاضر، اجرای بخشی از آموزش های مهارتی در استان به صورت مجازی فعال شده و برنامه ریزی و هماهنگی برای تحقق تمامی محتواها به صورت ارائه آموزش مجازی در حال اجرا است.

وی گفت: همچنین تمامی تمهیدات لازم برای اجرای آموزش های عملی با رعایت فاصله گذاری اجتماعی هوشمند و رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی به مرحله عملیاتی رسیده است.

رحیمی اضافه نمود: آموزش و تربیت نیروی ماهر، تخصصی و کارآفرین به معنای ورود به بازار کار و تسهیل اشتغال زایی می باشد.

وی ادامه داد: در سالی که به همت رهبر معظم انقلاب به سال جهش فراوری نام گرفته و همه برنامه ها و امور باید در این جهت باشد، تربیت نیروی ماهر و آموزش دیده به واسطه تاثیری که بر کیفیت و کمیت فراوری دارد، ضرورت قطعی و حتمی است.

هم اکنون 47 مرکز دولتی و 878 آکادمی آزاد آموزش های فنی و حرفه ای در خراسان رضوی فعالیت دارد که طی سال گذشته 25 میلیون و 976 هزار و 677 نفرساعت آموزش به علاقه مندان ارائه داد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران جهاد آموزشی با آموزش مجازی مهارت های فنی در خراسان رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران جهاد آموزشی با آموزش مجازی مهارت های فنی در خراسان رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید