نتیجه انتخابات در استان سمنان ظرف چند ساعت بعد از رای گیری اعلام می گردد

به گزارش وبلاگ دبیر فیزیک، خبرنگاران/سمنان مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری سمنان و دبیر ستاد انتخابات استان گفت: منتخبین مردم در چهار حوزه انتخابیه این استان ظرف چند ساعت بعد از اتمام مهلت رای گیری اعلام می شوند.

نتیجه انتخابات در استان سمنان ظرف چند ساعت بعد از رای گیری اعلام می گردد

سعید متقی در گفت وگو با وبلاگ دبیر فیزیک اظهار کرد: فرآیند شمارش آرا پس از اتمام رای گیری آغاز و منتخبین مردم در حوزه های انتخبیه سمنان، مهدیشهر و سرخه،حوزه شاهرود و میامی، حوزه انتخابیه دامغان و حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان در حداق زمان ممکن اعلام خواهند شد.

وی با بیان اینکه شمارش آرا بلافاصله بعد از انتها اخذ رای آغاز می گردد توضیح داد: در حال حاضر مهلت اخذ رای تا ساعت 18 است اما با دستور وزیر کشور احتمال تمدید مهلت رای گیری وجود دارد.

دبیر ستاد انتخابات استان با بیان اینکه حداکثر زمان تمدید مهلت اخذ رای براساس انون تا ساعت 24 است اضافه نمود: در حال حاضر آخرین مهلت اخذ رای ساعت 18 است چنانچه بسته به میزان استقبال مردم در ساعات منتهی به آخر مهلت قانونی، این زمان تمدید گردد به وسیله ستاد انتخابات کشور به همه ستاد انتخابات استان ها اعلام می گردد.

وی ادامه داد: به محض اعلام اتمام رای گیری به وسیله ستاد انتخابات فرآیند شمارش دستی آرا در شعب آغاز و صورتجلسه هم به صورت دستی و هم به وسیله سامانه جامع انتخابات در اختیار مسوولان ذی ربط و فرمانداری ها قرار می گیرد تا پس از شمارش و تجمیع آرا در حوزه ها، منتخبین مردم در حوزه های انتخابیه چهارگانه استان مشخص گردد.

متقی با بیان اینکه بعد از شمارش آرا و تجمیع نتایج به سرعت اعلام می گردد گفت: بعد از شمارش آرا، نتایج در حداقل زمان ممکن تجمیع و از نتیجه انتخابات در استان اعلام و به سمع مردم استان و کشور می رسد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "نتیجه انتخابات در استان سمنان ظرف چند ساعت بعد از رای گیری اعلام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتیجه انتخابات در استان سمنان ظرف چند ساعت بعد از رای گیری اعلام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید