واکنش باشگاه پرسپولیس به مذاکره با کی روش

به گزارش وبلاگ دبیر فیزیک، تیم فوتبال پرسپولیس با وجود حضور در صدر جدول رقابت های فصل جاری لیگ برتر رقابت نزدیکی با سایر مدعیان نظیر سپاهان اصفهان و استقلال تهران دارد.

واکنش باشگاه پرسپولیس به مذاکره با کی روش

سرخپوشان تهرانی برای تثبیت قهرمانی خود احتیاج به پیروزی در دو دیدار باقیمانده دارند و این روزها حدس ها درباره جابجایی فصل بعد شروع شده است.

کی روش استنلی مهاجم گلزن این فصل سپاهان اصفهان یکی از گزینه هایی است که رسانه ها آنرا به پرسپولیس منتسب می نمایند.

پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در تبادل نظر با وبلاگ دبیر فیزیک نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و گفت: من نمی دانم چرا این صحبت ها معمولا زمانی مطرح می گردد که بازی های حساسی پیش روی پرسپولیس است.

وی اضافه کرد: قبل از بازی با برگشت مقابل سپاهان می گفتند مهرداد محمدی در لیست خرید آقای برانکو ایوانکوویچ است. الان هم می گویند کی روش در لیست باشگاه است. صحبت های بی اساس دوستان تمامی ندارد. ما هم انرژی خودمان را صرف چنین حرف هایی نمی کنیم. کارمان را روی قاعده پیش می بریم و به حواشی فکر نمی کنیم.

خمارلو در پاسخ به این سوال که آیا برانکو لیستی را به باشگاه ارائه نموده است؟ توضیح داد: آقای برانکو هیچ لیستی نداده است. وقتی بازیکنان مد نظر سرمربی را نمی دانیم چطور می توانیم وارد مذاکره شویم؟ چنین چیزی امکان پذیر نیست. فکر می کنم نتایجی که گرفتیم نشان می دهد همه چیز طبق اصول بوده که مدام قهرمانی کسب شده است. ای کاش دوستان که اصول را فراموش می نمایند حداقل به راهی که طی نموده ایم توجه می کردند تا چنین شایعاتی را هم مطرح نمی کردند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "واکنش باشگاه پرسپولیس به مذاکره با کی روش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش باشگاه پرسپولیس به مذاکره با کی روش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید