وزیر کشور: اگر فساد در کشور وجود دارد تقصیر خودمان است، دادستانی و دادگستری باید قدرتمندانه با فساد برخورد نمایند

به گزارش وبلاگ دبیر فیزیک، وزیر کشور با بیان اینکه اگر امروز شاهد فساد در کشور هستیم یا مقصریم یا شریک، گفت: دادستانی و دادگستری باید قدرتمندانه با فساد برخورد نمایند.

وزیر کشور: اگر فساد در کشور وجود دارد تقصیر خودمان است، دادستانی و دادگستری باید قدرتمندانه با فساد برخورد نمایند

به گزارش مهر، عبدالرضا رحمانی فضلی بعد از ظهر پنجشنبه در جلسه مشترک ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و کارگروه اشتغال استان آذربایجان غربی اظهارداشت: به عنوان وزیر کشور از رئیس جمهور درخواست تشکیل این کارگروه را داده ام که به صورت 24 ساعته فعالیت می نماید و قول می دهم هر کسی به این کارگروه مراجعه کند اگر مشکل قانونی نداشته باشیم در عرض کمتر از 48 ساعت مشکل مورد آنالیز قرار گیرد.

وی با بیان اینکه هم اکنون در کشور فراز و فرود های زیادی را پشت سر گذاشته و همچنین روبرو هستیم خطاب به فعالان مالی استان آذربایجان غربی اضافه کرد: هیچ وقت کشور را با آمریکا، کانادا وسایر کشور های خارجی مقایسه نکنید اینجا ایران است کشوری که تنها 40 سال است مستقل شده است.

رحمانی فضلی ادامه داد: اینجا ایران است کشوری که 40 سال است ظالمانه از هر جهت بر او می تازند و ما مقاومت می کنیم اینجا کشوری است که قلدرترین کشور جهان زیر تعهد بین المللی زده و از امضای خود حمایت نمی نماید و ظالمانه ترین تحریم ها را علیه ما اعمال می نماید.

وزیر کشور با اشاره به تهدیدات مختلف پیش روی کشور بیان کرد: این در حالی است که در 40 سال گذشته ایران راه 300 ساله را طی نموده همان کشوری که می گفتند با این تحریم ها در کمتر از دو ماه نابود می گردد.

وی اضافه کرد: آن ها چشم دیدن تکنولوژی و پیشرفت روز افزون کشور به خصوص در بخش انرژی صلح آمیز هسته ای را ندارند و دستیابی به این تکنولوژی آن ها را نگران نموده است.

رحمانی فضلی گفت: آن ها می گویند ما باید حق مسلمانان را در منطقه پایمال نموده و تمدن آن ها را نابود کنیم و کشوری مثل ایران نیز نباید جلوی ما بیاستد، امروز نگاه کنید از سوریه، لبنان، عراق، یمن و افغانستان چه اعتباری مانده است اگر می خواهید ایران را با آمریکا و کانادا و ... مقایسه کنید باید همه این موارد را مدنظر گرفته و باهم مقایسه کنید.

منبع: انتخاب

به "وزیر کشور: اگر فساد در کشور وجود دارد تقصیر خودمان است، دادستانی و دادگستری باید قدرتمندانه با فساد برخورد نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر کشور: اگر فساد در کشور وجود دارد تقصیر خودمان است، دادستانی و دادگستری باید قدرتمندانه با فساد برخورد نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید