گروه های هدف شبکه آزمایشگاهی فناوری راهبردی از تخفیفات 30 تا 90 درصدی بهره مند می شوند

به گزارش وبلاگ دبیر فیزیک، مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی کشور گفت: اساتید، دانشجویان تمام مقاطع تحصیلی و نخبگان از تخفیفات 30 تا 90 درصدی شبکه آزایشگاهی فناوری راهبردی بهره مند می شوند.

گروه های هدف شبکه آزمایشگاهی فناوری راهبردی از تخفیفات 30 تا 90 درصدی بهره مند می شوند

رضا اسدی فرد مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی کشور در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرگزار دانشجو، با بیان اینکه طیف وسیعی از خدمات آزمایشگاهی تخفیف دار را برای گروه های هدف قرار داده ایم؛ گفت: یکی از گروه های هدف خود را اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه های سراسر کشوراعم از دانشگاه های دولتی، آزاد و پیغام نور قرار داده ایم. طبق برنامه ریزی های اجرا شده این گروه هدف در فصل پاییز از تخفیف 40 درصدی تا سقف چهار میلیون تومان برای انجام فعالیت های خود بهره مند می شوند.

اسدی فرد با بیان اینکه دانشجویان دکتری و پسا دکتری نیز از تخفیفات شبکه آزمایشگاهی بهرمند خواهند شد؛ توضیح داد: دانشجویان دکتری و پسا دکتری از تخفیف 40 درصدی تا سقف دو میلیون تومان برخوردار می شوند.

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی کشورادامه داد: سایر گروه های هدف از جمله عموم افرادی که عضو شبکه شده اند اعم از دانشجویان ارشد، لیسانس نیز از تخفیف 30 درصدی تا سقف 500 هزار تومان بهره مند خواهند شد.

وی اضافه نمود: شرکت های دانش بنیان و کسانی که عضو بنیاد ملی نخبگان هستند نیز از تخفیف 50 تا 90 درصدی برخوردار می شوند.

اسدی فرد در سرانجام گفت: تا کنون بیش از 27 هزار نفر عضو باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی شده اند که ازجمله دلایل این استقبال را می توان پوشش بالای خدمات دهی به متقاضیان دانست.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "گروه های هدف شبکه آزمایشگاهی فناوری راهبردی از تخفیفات 30 تا 90 درصدی بهره مند می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گروه های هدف شبکه آزمایشگاهی فناوری راهبردی از تخفیفات 30 تا 90 درصدی بهره مند می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید