طراحی گرافیکی و چاپ

خبرنگاران منتخبی از اشعار شاعران جوان استان مرکزی در کتاب شعرهای نقره ای

اراک - خبرنگاران - شعرهای نقره ای مجموعه ای منظوم متشکل از سروده های شاعران جوان استان مرکزی است که به عنوان تازه نشر در اختیار علاقه مندان به مطالعه و ادب قرار گرفته است.

20 مهر 1399

قبض گاز فقط با درخواست مشترکان چاپ می گردد

در حال حاضر قبوض کاغذی برای مشترکان گاز حذف شده و تنها در موارد خاص و با درخواست مشترکان قبض چاپ می گردد.

21 مرداد 1399

فیل کوچولو کجا خوابیدی؟ برای سومین بار در کتابفروشی ها

به گزارش خبرنگاران ، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل کانون، فیل کوچولو کجا خوابیدی؟ که در قالب داستانی شیرین به رابطه مادرفرزندی اشاره می کند، مناسب مخاطبان گروه سنی 4 سال است و درباره بچه فیلی است که پس از گم کردن مادرش در جست وجوی او با دیگر حیوانات...

5 مرداد 1399

فلوطین به روایت یاسپرس؛ از تبیین فلسفی واحد تا اتحاد خلسه آمیز با خدا

به گزارش خبرنگاران ، نشر خوارزمی چندی پیش سومین چاپ کتاب فلوطین کارل یاسپرس و ترجمه محمدحسن لطفی را با شمارگان دو هزار و 200 نسخه، 146 صفحه و بهای 22 هزار تومان منتشر کرد. نخستین چاپ این کتاب سال 1363 با شمارگان 5500 نسخه و بهای 25 تومان منتشر شده بود. چاپ دوم این...

5 مرداد 1399

نهمین کنگره سراسری شعر کویر برگزار می گردد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در یزد، مجید جوادیان زاده گفت: نهمین کنگره سراسرى شعر کویر به همت انجمن شعر و ادب ابرکوه و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد برگزار می گردد.

27 خرداد 1399

فناوری پیشران اصلی اقتصاد کشور است، تولیداشتغال با تحول دیجیتالی

معاون راهبری فنی مرکز ملی فضای مجازی با بیان اینکه با تحول دیجیتالی اشتغال ایجاد می شود، گفت: تلاقی فناوری­ ها با حوزه­ های مختلف کسب ­و­کار در کنار تغییر نیازهای مشتریان ، به عنوان پیشران­ های اصلی اقتصاد دیجیتال محسوب می شود.

6 اردیبهشت 1399

آوارگی یک میلیون و 800 هزار نفر از زمان سیطره داعش بر مناطقی از عراق

به گزارش خبرنگاران،روزنامه ایندیپندنت چاپ انگلیس در گزارشی نوشت: ایزدی های نجات یافته از تروریست های داعش در روستای واقع در نزدیکی کوه های سنجار به اقلیم کردستان عراق فرار کرده اند و به 300 هزار ایزدی که از دست داعش فرار کرده اند پیوسته اند.

16 فروردین 1399

نخست وزیر انگلیس: حق توهین به دین دیگران وجود دارد

خبرنگاران: دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس:فکر می کنم در یک جامعه آزاد، حق توهین به دین دیگران وجود دارد.

22 اسفند 1398

زیباترین گذرنامه دنیا در دست نروژی ها

گذرنامه های جدید نروژی ها دارای ویژگی مخفیانه منحصر به فرد و زیبایی است که علاوه بر زیبایی ظاهری، می تواند مسئولیت متصدیان کنترل گذرنامه ها را نیز تسهیل کند.

28 بهمن 1398