نرم افزار و اپلیکیشن

اعلام جزئیات سیم کارت دانش آموزی و نحوه توزیع آن

مدیرکل دفتر فن آوری اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرروش درباره ویژگی سیم کارت های دانش آموزی گفت: این سیم کارت ها آن دسته از مخاطراتی که شامل استفاده کنترل نشده از فضای مجازی است را نخواهند داشت و به زودی در مراکز اپراتور ها قابل دریافت است.

25 مهر 1399

جزئیات گیم پلی کرش بندیکوت 4 با نمایش تریلر آن مشخص شدند

در جدیدترین برنامه State of Play سونی، تریلر گیم پلی کرش بندیکوت 4 (Crash Bandicoot 4: Its About Time) نشان داده شد. در این تریلر جزئیات زیادی از بازی به نمایش در آمدند.

10 مهر 1399

سردمداری فضای مجازی در غائله کرونا

کرونا، با همان سرعتی که دنیای حقیقی را زیر چتر شوم خود برد، در فضای مجازی هم غوغا به پا کرد.

28 خرداد 1399

فناوری پیشران اصلی اقتصاد کشور است، تولیداشتغال با تحول دیجیتالی

معاون راهبری فنی مرکز ملی فضای مجازی با بیان اینکه با تحول دیجیتالی اشتغال ایجاد می شود، گفت: تلاقی فناوری­ ها با حوزه­ های مختلف کسب ­و­کار در کنار تغییر نیازهای مشتریان ، به عنوان پیشران­ های اصلی اقتصاد دیجیتال محسوب می شود.

6 اردیبهشت 1399

آیا گوشی پوکوفون F2 مانند نسل قبلی می تواند ما را غافلگیر کند؟

اگرچه هنوز عرضه پوکوفون F2 رسما تایید نشده، ولی شواهد مربوط به ارائه آن روزبه روز بیشتر می گردد. در این میان سوالی که مطرح می گردد این است که آیا این گوشی مانند نسل قبلی خود می تواند سروصدای زیادی راه بیندازد؟

25 اسفند 1398

7 ویژگی جالب اندروید که احتمالاً از آن ها خبر ندارید

مجله دیجی کالا - یوسف اسفندیاری: اندروید سیستم عاملی است که به راحتی می توان به بیشتر ویژگی های مهم آن دسترسی پیدا کرد، اما در این میان قابلیت های مفیدی هم قرار گرفته است که جلوی چشم کاربران تعبیه نشده اند و برای یافتن آن ها باید وقت بیشتری را صرف کنید.

27 دی 1398

تفاهم نامه راه اندازی تماس اضطراری امضا شد

ایرانسل، ماموت دیزل و ستاد توسعه فناوری فضایی و حمل و نقل پیشرفته، تفاهم نامه سه جانبه ای را در حوزه سامانه تماس اضطراری یا e-cell امضا کردند.

5 دی 1398

اقتصاد جهان در هفته ای که گذشت

به گزارش خبرنگاران مهمترین عناوین مالی جهان در هفته ای که گذشت، به توضیح ذیل است:

24 آبان 1398

اپلیکیشن شغل یابی گوگل تعطیل می گردد

به گزارش خبرگزای مهر به نقل از انگجت، فهرست محصولاتی که گوگل آنها را تعطیل می نماید در حال طولانی شدن است. طی چند ماه گذشته این شرکت گوگل پلاس، اینباکس، آلو و پلتفرم جامپ وی آر، را حذف نموده است. اکنون نیز گوگل تصمیم دارد اپلیکیشن شغل یابی Hire را تعطیل...

2 آبان 1398

آپ همراه با فعالین بازار سرمایه و معرفی خدمت سجام

نشست خبری آپ بهمراه شرکت سمات با موضوع ارائه خدمت سجام بر روی اپلیکیشن آپ با حضور حامد منصوری مدیرعامل شرکت آسان پرداخت و حسین فهیمی، مدیر عامل شرکت سپرده گذاری مرکزی برگزار شد.

2 مهر 1398

افزایش مشارکت اجتماعی مردم در حفاظت از میراث فرهنگی، اجرای طرح میراث بان افتخاری

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بر افزایش مشارکت اجتماعی مردم در حفاظت و نگهداری از میراث فرهنگی تاکید نمود.

24 شهریور 1398

هواوی از رابط کاربری EMUI 10 مبتنی بر اندروید Q رونمایی کرد

هواوی علاوه بر معرفی سیستم عامل اختصاصی خود، از نسخه جدید رابط کاربری EMUI هم پرده برداری کرد. این رابط کاربری که مبتنی بر اندروید Q است، از طراحی جدید، حالت تاریک گسترده، عملکرد سریع تر و تعدادی از دیگر ویژگی های تازه نفس بهره می برد.

16 شهریور 1398

تصاویر جالب از فرآیند طراحی عروسک های باربی

وبسایت فرارو: با وجود رقابت شدید در صنعت اسباب بازی، 58 میلیون باربی در هر سال در بیش از 150 کشور دنیا فروخته می گردد. در مجموع، بیش از یک میلیارد عروسک باربی از زمانی که اولین بار در تاریخ 9 مارس 1959 در نمایشگاه اسباب بازی آمریکایی در نیویورک به معرض دید عموم...

11 مرداد 1398

پیشنهاد نوروزی؛ بازی موبایل The Room: Old Sins

خبرنگاران - سید هادی هادیان: شاید بازی موبایلی The Room: Old Sins در ابتدا یک بازی پولی بی ارزش به نظر برسد، اما اگر شیفته حل معما های پیچیده و داستانی هستید، بهتر است که این بازی را از دست ندهید و ساعت ها سرگرمی را برای خود به ارمغان بیاورید.

11 مرداد 1398

110 میلیارد ریال پول طرفداران والیبال کجاست؟

محمدرضا داورزنی رئیس اسبق فدراسیون والیبال و معاون وزیر ورزش و جوانان در جریان مجمع عمومی فدراسیون در آذر 1397 گفته بود، والیبال حدود 11 میلیارد تومان از دو سامانه پیامکی هواداری طلب دارد. طلبی که با توصیه داورزنی تاکنون نه کدخدامنشی و نه با دعوا وصول شده...

25 تیر 1398

رادیولوژی دیجیتال در کشور بومی سازی شد

توسط یک شرکت دانش بنیان و با تکیه بر دانش متخصصان داخلی، دستگاه رادیولوژی دیجیتال در کشور در قالب یک طرح ملی فناوری فراوری شد.

13 تیر 1398