دوچرخه سواری

خبرنگاران بی احتیاطی زنجیر مرگ دوچرخه سواران

تهران- خبرنگاران- دوچرخه سواری رشته ای پرخطر است که این روزها رکابزنان را به دلیل بی احتیاطی خود یا رانندگان در کام مرگ می کشد و تنها راه کاهش آسیب های آن رعایت اصول ایمنی و حضور در مسیرهای کم خطر است.

2 تیر 1399

ماه ها کوشش جاستین بیبر برای برگرداندن سلنا گومز

جاستین بیبر ماه ها در کوشش است که سلنا گومز را متقاعد کند به او فرصتی دوباره بدهد در حالی که می داند سلنا اکنون با د ویکند خواننده کانادایی در ارتباط است.

23 آذر 1398

اجرای پنج طرح در فاز اول توسعه دریاچه خلیج فارس

مدیرعامل شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران پروژه های فاز اول توسعه دریاچه شهدای خلیج فارس را تشریح کرد و گفت: در این فاز قرار است پنج طرح اجرایی گردد که بعضی از آن ها در مرحله اجرا هستند و بعضی دیگر در مرحله مطالعات قرار دارند.

22 آذر 1398

اتاق تندرستی به زودی در پردیس خوابگاهی دانشجویان پسر دانشگاه ایلام راه اندازی می شود

مدیر تربیت بدنی دانشگاه ایلام گفت: طبق رایزنی های انجام گرفته با سازمان امور دانشجویی، به زودی اتاق تندرستی در پردیس خوابگاهی دانشجویان پسر دانشگاه ایلام راه اندازی خواهد شد.

18 آذر 1398

10 کاری که در سفر به بیوک آدا باید انجام دهیم

1. حمل و نقل دریایی و جزیره بیوک آدادر سفر به بیوک آدا بعد از انتخاب اسکله، باید از ساعت رفت و آمد اتوبوس های دریایی آگاه شوید. اگر در تابستان مسافر بیوک آدا باشید به دلیل شلوغی و ازدحام مسافران در ساعات پایانی روز ممکن است از آخرین سرویس اتوبوس های دریایی...

12 شهریور 1398