بهداشت دهان و دندان

خبرنگاران انعقاد تفاهم نامه خرید 20 میلیون ماسک سه لایه

تهران - خبرنگاران - رییس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران از انعقاد تفاهم نامه خرید 20 میلیون عدد ماسک سه لایه خبر داد.

10 شهریور 1399

آشنایی با آکواریم منطقه آزاد انزلی

در این مقاله از مجله سفر خبرنگاران شما را با بزرگترین مجموعه تفریحی و سرگرمی کشور در تیرماه سال 97 در منطقه آزاد انزلی افتتاح شده است آشنا خواهیم کرد این مجموعه شامل آکواریم و باغ خزندگان است که با سرمایه گذاری 30 میلیون یورو ساخته شده است . پس در ادامه...

26 آذر 1398

بیماری لثه موجب افزایش فشارخون می شود

تحقیق جدید نشان می دهد قرمزی، التهاب یا خونریزی لثه ها می تواند عامل بروز فشارخون بالا باشد.

16 آبان 1398

آشنایی با عمارت موسی خانی ، شهربابک Mousa Khani Mansion

در این مقاله از وب سایت گردشگری خبرنگاران شما را با عمارت موسی خانی ، عمارتی تاریخی در شهر بابک استان کرمان آشنا خواهیم کرد . در ادامه مطلب همراه ما باشید.

10 آبان 1398

شروع به کار چهاردهمین نمایشگاه تجهیزات پزشکی در شیراز

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، بیمارستانی، دندان پزشکی، صنایع دارویی، آزمایشگاهی و توانبخشی در شیراز شروع به کار کرد.

8 آبان 1398

کدام قرص برای کدام درد خوب است؟

خبرنگاران: درد را از هر طرف بنویسی درد است. این جمله را شاید بار ها شنیده باشید. درد که بیاید فرقی نمی کند از کجا آغاز گردد و کجا را درگیر کند مهم آن لحظه ای است که به دنبال یک قرص مسکن تمام خانه را زیر و رو می کنید. همان طور که درد جزء جدا نشدنی زندگی است مسکن...

21 مهر 1398

دیدن خواب مرده چه تعبیری دارد؟

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که خواب عزیز از دست رفته تان را ببینید؛ چنین خواب هایی تعابیر متفاوتی دارند.

18 مهر 1398

گرمی؛ چشم انتظار درمانگاه جدید

جاوید علی اوغلو- گرمی- خبرنگار: زیرساخت های استاندارد و باکیفیت درمانی را می توان برای اهالی هر منطقه ضروری دانست. شهرستان گرمی در حوزه درمانی مسائل زیادی دارد که یکی از این مسائل به ساختمان درمانگاه تامین اجتماعی گرمی مربوط می گردد.

11 شهریور 1398

چکار کنیم تا دهانمان خشک نشود؟

ابتلا به برخی بیماری ها می تواند خشکی دهان را ایجاد کند، مثل سندروم شوگرن، دیابت، ایدز، اضطراب، افسردگی، پارکینسون، عفونت های باکتریایی و ویروسی و نارسایی مزمن و پیشرفته کلیه.

4 شهریور 1398