والیبال

مقابل تیم والیبال مریوان برنامه ها را به راحتی در زمین اجرا کردیم

به گزارش خبرنگاران، تیم فولاد سپاهان در دیدار معوقه هفته ششم رقابت های لیگ برتر والیبال پیروز شد با نتیجه 3 بر صفر از سد راه یاب ملل مریوان عبور کند.

18 اسفند 1398

آخرین خبر از لژیونرهای والیبال، خوش خبر: جای نگرانی برای غفور نیست

امیر خوش خبر در مصاحبه با خبرنگاران درباره آخرین شرایط لژیونرها گفت: سعید معروف به ایران آمده است و پوریا فیاضی نیز روز یکشنبه وارد می گردد. امروز جلسه ای با کولاکوویچ خواهم داشت تا تاریخ ورود به اردوی معروف و فیاضی معین گردد.

9 بهمن 1398

اتاق تندرستی به زودی در پردیس خوابگاهی دانشجویان پسر دانشگاه ایلام راه اندازی می شود

مدیر تربیت بدنی دانشگاه ایلام گفت: طبق رایزنی های انجام گرفته با سازمان امور دانشجویی، به زودی اتاق تندرستی در پردیس خوابگاهی دانشجویان پسر دانشگاه ایلام راه اندازی خواهد شد.

18 آذر 1398

پخش بازی های تیم ملی ایران در جام جهانی والیبال 2019

بازی های تیم ملی ایران در چهاردهمین دوره رقابت های جام جهانی والیبال (2019 ژاپن) به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش می شود.

30 آبان 1398

3 تیم ملی بدون سرمربی در آستانه بازیهای آسیایی، چرا ستاد عالی ورود نمی کند؟

به نظر می رسد زمان کمی که تا بازی های آسیایی باقی مانده برای برخی فدراسیون ها چندان اهمیتی ندارد چراکه با خونسردی و در دقیقه 90 قصد دارند تکلیف سرمربی تیم های ملی خود را تعیین کنند.

21 مهر 1398

اظهارات کاپیتان های پرتغال و استرالیا در نشست خبری

به گزارش خبرنگاران، در آخرین روز رقابت های هفته چهارم لیگ ملت های والیبال دو تیم استرالیا و پرتغال از ساعت 15:30 در سالن 6000 هزار نفری حسین رضازاده اردبیل رو در روی هم قرار گرفتند و در خاتمه استرالیا پیروز شد با شکست پرتغال به نخستین بردش در این هفته دست...

17 مرداد 1398

لهستان فاتح ماراتن والیبال مقابل آمریکا

تیم ملی والیبال لهستان در روز دوم مسابقات لیگ ملت های 2019 در حالی که میزبان بود، به سختی و با نتیجه 3 بر 2 آمریکا را شکست داد.

7 مرداد 1398

110 میلیارد ریال پول طرفداران والیبال کجاست؟

محمدرضا داورزنی رئیس اسبق فدراسیون والیبال و معاون وزیر ورزش و جوانان در جریان مجمع عمومی فدراسیون در آذر 1397 گفته بود، والیبال حدود 11 میلیارد تومان از دو سامانه پیامکی هواداری طلب دارد. طلبی که با توصیه داورزنی تاکنون نه کدخدامنشی و نه با دعوا وصول شده...

25 تیر 1398

قدرت نمایی شهرداری ورامین در آسیا، نماینده ایران با شکست ژاپن قهرمان شد

تیم شهرداری ورامین توانست با پیروزی مقابل نماینده ژاپن عنوان قهرمانی جام باشگاه های والیبال آسیا را کسب کند.

22 تیر 1398