آتش سوزی دکل های مخابراتی این بار در هلند

به گزارش وبلاگ دبیر فیزیک، مخالفان نسل پنجم شبکه های ارتباطی (5G) اخیرا به دکل های مخابراتی 5G در کشور هلند حمله نموده و به آن ها خسارت زده اند.

آتش سوزی دکل های مخابراتی این بار در هلند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ دبیر فیزیک به نقل از انگجت، مخالفان نسل پنجم شبکه های ارتباطی (5G) اخیرا به دکل های مخابراتی 5G در کشور هلند حمله نموده و به آن ها خسارت زده اند.

این حادثه که حدود یک هفته پیش در انگلیس اتفاق افتاده بود و طی آن چندین دکل مخابراتی تخریب شده و مورد آتش سوزی قرار گرفته بودند به هلند نیز گسترش یافته است.

رویترز گزارش می دهد، مهاجمان چندین دکل مخابراتی در هلند را آتش زدند و تخریب نموده اند؛ 4 دکل مخابراتی تنها در هفته پیش مورد حمله قرار گرفته است.

بعضی از منتقدان توسعه شبکه 5G که تصور می نمایند توسعه این شبکه منجر به شیوع بیماری کووید19 شده است و بعضی دیگر به طور کلی مخالف این فناوری هستند که بعضی از مردم هلند در این دسته قرار دارند.

هنوز معین نیست که آیا این حملات با ادعای ارتباط بین 5G و COVID-19 یا فقط ترس عمومی از نسل پنجم شبکه های ارتباطی تحریک شده است.

نهاد دولتی امنیت و مبارزه با تروریسم هلند (NCTV) با انتشار اطلاعیه ای جدید روی وب سایت رسمی اش بیان کرد: قبلاً هم اعتراض هایی مبنی بر نسل پنجم شبکه های ارتباطی و مخالفت با آن وجود داشته اما اعمال خشونت آمیز صورت نگرفته است.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس

به "آتش سوزی دکل های مخابراتی این بار در هلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آتش سوزی دکل های مخابراتی این بار در هلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید