ادامه حواشی کل کل فوتبالی مجری سیما؛ از گالیله تا شایعه برکناری!

به گزارش وبلاگ دبیر فیزیک، شوخی جنجالی عبدالرضا امیراحمدی طی دو سه روز گذشته حاشیه های زیادی را برای رسانه ملی در پی داشته است؛ شوخی ای که تلویحاً قهرمانی باشگاه پرسپولیس را به حمایت های وزیر ورزش نسبت می داد و همین اظهارنظر هم حاشیه های زیادی را رقم زد؛ از دلخوری و تحریم صداوسیما از سوی باشگاه پرسپولیس تا هجمه و نقدها هواداران این باشگاه که خاتمه سبب شد مجری برنامه عصر همان روز بابت اظهارات حاشیه سازش عذرخواهی کند.

ادامه حواشی کل کل فوتبالی مجری سیما؛ از گالیله تا شایعه برکناری!

با این حال حواشی این ماجرا ادامه پیدا کرد و بحث به مدیران باشگاه پرسپولیس رسید. زمزمه شکایت رسمی از مجری برنامه به میان آمد و مدیران تلویزیون نیز به مسئولان و مجری برنامه تذکر جدی دادند. امیراحمدی هم صبح دیروز هفتم مرداد به طور رسمی روی آنتن زنده برنامه باردیگر عذرخواهی کرد؛ عذرخواهی ای که البته با یک کنایه جدید و اشاره تلویحی او به نام گالیله، دانشمندی که وادار به پس دریافت حرفی شد که از صحت آن اطمینان داشت، آتش نقدها را تندتر کرد!

شب گذشته و به دنبال دامنه دارتر شدن حواشی، شایعه ای در فضای مجازی پیچید مبنی بر اینکه عبدالرضا امیراحمدی از اجرای صبح بخیر ایران برکنار شده است.

برای اطلاع بیشتر از جزییات متن و حاشیه اتفاقات چند روز گذشته برنامه صبح بخیر ایران سراغ داریوش دلیری تهیه نماینده این برنامه رفتیم.

اگر مجری برکنار می شد به ما اطلاع می دادند

داریوش دلیری در ابتدا درباره صحت شایعه برکناری عبدالرضا امیراحمدی از اجرای صبح بخیر ایران در پی حواشی اخیر به وبلاگ دبیر فیزیک گفت: این موضوع صحت ندارد چون اصلاً من به عنوان تهیه نماینده در جریان آن نیستم. خبر برکناری که در کانال های تلگرامی مطرح شده است برای من هم فرستاده اند و تعجب هم کردم اما در این باره نه شبکه و نه گروه اجتماعی شبکه خبری به ما نداده اند و اگر چنین تصمیمی گرفته می شد ما را هم در جریان می گذاشتند.

دلیری درباره زمان اجرای دوباره امیراحمدی در برنامه نیز گفت: آقای امیراحمدی هفته ای دو روز در برنامه اجرا دارد که شنبه ها و سه شنبه ها است و روز چهارشنبه روز اجرای او نبوده و غیبتش حتماً ارتباطی با این حواشی ندارد.

دلیری تأکید کرد: در این زمینه به ما تذکر داده شده است، ولی اینکه مجری برکنار گردد، هنوز چیزی به ما ابلاغ نشده است. بنابراین همه چیز طبق روال پیش خواهد رفت و روز چهارشنبه (امروز) باقی مجریانی که قرار بوده حضور داشته باشند به اجرا پرداخته اند.

سخنان حاشیه ای امیراحمدی جزو متن نبود

این تهیه نماینده درباره بازتاب های شوخی جنجالی مجری برنامه گفت: ما واقعاً فکر نمی کردیم این سخنان اینقدر حاشیه داشته باشد. البته در ورزش و فوتبال حساسیت ها زیاد است. چون هر تیمی طرفداران خود را دارد و البته اصلاً قرار نبود آقای امیراحمدی به این بخش ورود کند، چون همواره پلاتوها آماده است و سخنان مجریان از اتاق فکر برنامه بیرون می آید.

وی با اشاره به اینکه این صحبت ها بدون هماهنگی گفته شده است گفت: شاید 10 درصد از سخنان مجریان در هر برنامه بداهه باشد. در این چند وقت بیشتر بحث های ما درباره ماسک بوده است و پلاتوها با این موضوع آماده می شد تا مردم امید و نشاط داشته باشند، بنابراین اصلاً قرار نبود آقای امیراحمدی چنین بحثی داشته باشد چون جزو متن برنامه هم نبود و بحث های ورزشی در حوزه کاری مهدی توتونچی مجری ورزشی برنامه است.

گالیله هماهنگ شده بود؟

دلیری درباره نحوه عذرخواهی امیراحمدی که این شائبه را ایجاد کرد که با اجبار صورت گرفت هم گفت: عذرخواهی اجباری نبود، کسی که کار اشتباهی می نماید باید عذرخواهی کند و من موظفم به مجری که پیشانی برنامه است بگویم عذرخواهی کند.

وی درباره ارجاع امیراحمدی به گالیله در عذرخواهی اش که آتش نقدها طرفداران پرسپولیس به این مجری تلویزیونی را تشدید کرد هم توضیح داد: به هر حال هرکسی برداشتی می نماید ولی در عین حال عذرخواهی برای امیراحمدی حالت اجبار نداشت چون خودش بدون اینکه ما بگوییم پیش از این عذرخواهی نموده بود و بعد طبق صحبتی که با مدیران باشگاه پرسپولیس داشتیم آن ها خواستند که در همان برنامه و در همان فضا این عذرخواهی صورت بگیرد که امیراحمدی هم گفت مسئله ای ندارد و دوباره عذرخواهی می نماید اما ما متنی برای عذرخواهی به او ندادیم و اینکه عذرخواهی که به گالیله ربط داد را با ما هماهنگ ننموده بود و مسئولیتش با خودش است.

دلیری در سرانجام گفت: امیدوارم این مساله و سوءتفاهم زودتر حل گردد. من خودم هم روز گذشته با آقای رسول پناه مدیرعامل باشگاه و هم آقای اشرف مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس صحبت کردم که گفتند نسبت به این ماجرا صرفاً گله دارند و مساله قابل حل است و در حد معذرت خواهی برایشان کفایت می کرد. با این حال گفتند کانون های هواداری به آن ها فشار می آورند که شکایت نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ادامه حواشی کل کل فوتبالی مجری سیما؛ از گالیله تا شایعه برکناری!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه حواشی کل کل فوتبالی مجری سیما؛ از گالیله تا شایعه برکناری!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید