امداد رسانی به هشت روستای لامرد به وسیله بالگرد

به گزارش وبلاگ دبیر فیزیک، خبرنگاران/فارس فرماندار شهرستان لامرد گفت: بعد از وقوع بارندگی روزهای گذشته و وارد شدن خسارتهایی به راه های ارتباطی بعضی نقاط، امدادرسانی به 8 روستای این شهرستان با بالگرد انجام شد.

امداد رسانی به هشت روستای لامرد به وسیله بالگرد

حسین شبانی نژاد، پنجشنبه 28 آذر به وبلاگ دبیر فیزیک گفت: بارندگی های اخیر که روز سه شنبه 26 آذر با شدت بیشتری در شهرستان لامرد حادث شد، خسارت هایی را برجای گذاشت که با هماهنگی اجرا شده، امداد رسانی به مردم انجام شد.

وی ضمن قدردانی از زحمات و کوشش های امدادگران هلال احمر، گفت: شدت بارندگی و حجم آب به اندازی بود که دسترسی نیروهای امدادی از راستا زمینی به 8 روستای شهرستان لامرد غیرممکن شده بود.

فرماندار شهرستان لامرد با بیان اینکه شرایط نامناسب جوی در روز چهارشنبه مانع پرواز بالگرد شده بود، گفت: یک فروند بالگرد با همکاری هلال احمر و نیروهای فرودگاه لامرد برای ارسال بسته های امدادی به نقاط آسیب دیده پیش بینی شد.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان لامرد درخصوص میزان خسارت های ناشی از باران گفت: صبح امروز به همراه مدیرکل راه و شهرسازی لارستان از بعضی راستاهای مواصلاتی و آسیب دیده در لامرد و اشکنان بازدید و آنالیز لازم انجام شد.

شبانی نژاد گفت: از همان ساعات اولیه بارندگی و وقوع سیل نیروهای دستگاه های اجرایی به ویژه حوزه های آب، برق، گاز، مخابرات، راهداری به صورت شبانه روز در حال تعمیرات و جبران خسارت های وارده هستند و امداد رسانی هم همچنان ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "امداد رسانی به هشت روستای لامرد به وسیله بالگرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امداد رسانی به هشت روستای لامرد به وسیله بالگرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید