مقالات گردشگری

سواحل و تفرجگاه های گیلان مسدود می شود

معاون سیاسی فرمانداری شهرستان رشت گفت: راه ورودی سواحل و تفرجگاه های شهرستان رشت در راستای جلوگیری از تجمعات گردشگران و پیشگیری از شیوع کرونا مسدود می شود.

21 مهر 1399

افغانستان: دولت اسلام آباد با انجام تعهداتش قطعنامه های علیه طالبان را عملی کند

وزارت خارجه افغانستان از پاکستان خواست تا با پایبندی به تعهدات و مسئولیت های بین المللی اش قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل علیه طالبان را عملی کند.

19 مهر 1399

برگزاری دوره توانمندسازی کارکنان تأسیسات گردشگری آذربایجان غربی

معاون گردشگری آذربایجان غربی گفت: دوره توانمندسازی فعالان و کارکنان صنوف گردشگری استان شهریورماه جاری برگزار می گردد.

17 مهر 1399

بهترین سنگین وزن های کاراته جهان به دنبال یک سهمیه المپیک

به گزارش خبرنگاران، شیوع گسترده ویروس کرونا از بهمن ماه گذشته زندگی مردم جهان را تحت تأثیر قرار داد و ورزش نیز از این موضوع در امان نماند. کاراته هم جزئی از آن بود که تأثیر زیادی از کرونا گرفت تا بعد از رقابتهای کاراته وان اتریش (بهمن ماه 1398)، تورنمنت های...

16 مهر 1399

آلمان یاری به لبنان را به انجام اصلاحات مشروط کرد

وزیر خارجه آلمان گفت: هرکسی در لبنان باید این را فهمیده باشد که شرایط به این صورت نمی تواند ادامه یابد و اینکه این کشور نیازمند اصلاحاتی گسترده است.

11 مهر 1399

جزئیات گیم پلی کرش بندیکوت 4 با نمایش تریلر آن مشخص شدند

در جدیدترین برنامه State of Play سونی، تریلر گیم پلی کرش بندیکوت 4 (Crash Bandicoot 4: Its About Time) نشان داده شد. در این تریلر جزئیات زیادی از بازی به نمایش در آمدند.

10 مهر 1399

بهترین راهکار بحران لیبی همکاری ترکیه با روسیه است

خبرنگاران، سرویس بین الملل- آذر مهدوان: یونان و ترکیه دو کشور همسایه ای هستند که از گذشته تا به امروز بر سر مسائل مختلف اختلاف نظر داشته اند و تنش های میان دو دولت با گذشت زمان نه تنها لاینحل مانده بلکه وارد مرحله حساسی نیز شده است. به طوریکه رسانه های...

30 شهریور 1399

نخستین دوره آموزشی ارزیاب تاسیسات گردشگری در مازندران برگزار می گردد

معاون گردشگری مازندران از برگزاری نخستین دوره آموزشی کارشناسی ارزیاب تاسیسات گردشگری در مازندران اطلاع داد.

17 شهریور 1399

برج ساعت برن و تئوری نسبیت انیشتین؛ از دیدنی های سوئیس، عکس

اخیراً برج ساعت برن جشن 600 سالگی خود را برگزار کرد. با نگاهی از پنجره شرقی برج، کمی قبل از اعلام ساعت، می توانید جمعیت گردشگرانی که منتظر شروع نمایش بسیار قدیمی مشهور برج ساعت هستند را ببینید. تاریخ این برج و مکانیسم دقیق و پیچیده ساعتش شاید بسیار جذاب...

17 شهریور 1399

نمکی: داشتیم به سمت تک رقمی شدن مرگ ها می رفتیم اما مردم تمناهای من را جدی نگرفتند ، گفته بودم ممکن است دقایق آخر گل بخوریم

وزیر بهداشت گفت: بار ها گفتم ممکن است در دقیقه 90 از گوشه زمین از کرونا گل بخوریم و ممکن است در دقایق آخر ضربه فنی شویم.

15 شهریور 1399

از قبرهای 1400 ساله تا یک روزه در نخستین قبرستان مسلمانان ایران

مردم محلی آن را نخستین قبرستان مسلمانان ایران می دانند، اما سندی برای ادعایشان ندارند. شاید تنها سندشان تاریخِ حک شده روی سنگ قبرهاست، شاید هم نقل هایی که سینه به سینه به امروز رسیده اند؛ هر چند تاریخِ بعضی سنگ قبرها به سده های قبل برمی شود و بعضی حتی...

12 شهریور 1399

عراق در آستانه رویارویی های خطرناک حشد و دولت مرکزی

عراق در آستانه رویارویی های خطرناک حشد شعبی و نیروهای دولتی قرار گرفته است.

5 شهریور 1399

مهدی قدیانلو؛ پیام هنرمند ایرانی به رهبران جهان

خبرنگاران: امسال مهدی قدیانلو، نقاش و دیوارنگار ایرانی، بخش بزرگی از فضای ساختمان بزرگ کنفرانس در مجمع جهانی اقتصاد در داووس را به طول 200 متر نقاشی کرده است.

29 مرداد 1399

سودان، تظاهرات هواداران عمرالبشیر در خارطوم برای سرنگونی دولت نظامی

هواداران رئیس جمهور مخلوع سودان در اعتراض به اقداماتی ضد عمر البشیر و وابستگان آن در این کشور دست به اعتراض زدند و خواهان سرنگونی دولت شدند.

19 مرداد 1399

از تکاوری یگان صابرین تا فرماندهی در سوریه

پرواز با پاراگلایدر؛ روایت زندگی شهید مدافع حرم مهدی علیدوست توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.

19 مرداد 1399

بحران نقاط کور رادار اقتصادی کشور

در این چندماه به دلیل شیوع کرونا و رکود ناشی از آن، این انتظار بحق از دولت وجود داشته و دارد که به افراد فاقد درآمد ثابت در شرایط کرونا کمک کند، اما مهم ترین چالش پیش روی آن فقدان اطلاعات متقن از این افراد است.

10 مرداد 1399

فیل کوچولو کجا خوابیدی؟ برای سومین بار در کتابفروشی ها

به گزارش خبرنگاران ، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل کانون، فیل کوچولو کجا خوابیدی؟ که در قالب داستانی شیرین به رابطه مادرفرزندی اشاره می کند، مناسب مخاطبان گروه سنی 4 سال است و درباره بچه فیلی است که پس از گم کردن مادرش در جست وجوی او با دیگر حیوانات...

5 مرداد 1399

بازگشایی تاسیسات گردشگری مازندران کلید خورد

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی مازندران گفت که پس از سه ماه تعطیلی اجباری ناشی از شیوع ویروس کرونا ، از امروز پنجشنبه اول خرداد ماه تاسیسات گردشگری برای میزبانی از مسافران بازگشایی می شوند.

3 مرداد 1399

منطقه گردشگری باباگرگر در قروه سامان دهی می گردد

مسئول اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان قروه گفت: منطقه گردشگری باباگرگر قروه یکی از مناطق مهم گردشگری کردستان است که بر اساس طرح مطالعاتی موجود توسعه پیدا می نماید.

2 مرداد 1399

میرزا رضی آذربایجانی؛ خوشنویس دربار قاجار

میرزا رضی آذربایجانی، خوشنویس و مستوفی ایرانی قرن دوازدهم و سیزدهم هجری قمری است.

19 تیر 1399
تعداد: (146)