نخستین دوره آموزشی ارزیاب تاسیسات گردشگری در مازندران برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ دبیر فیزیک، معاون گردشگری مازندران از برگزاری نخستین دوره آموزشی کارشناسی ارزیاب تاسیسات گردشگری در مازندران اطلاع داد.

نخستین دوره آموزشی ارزیاب تاسیسات گردشگری در مازندران برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ دبیر فیزیک به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مازندران، مهران حسنی صبح امروز سه شنبه 17 تیرماه 99 اضافه کرد: دوره آموزشی کارشناسی ارزیاب تاسیسات گردشگری و مدیرفنی طرح تطبیق ضوابط برای نخستین بار در استان مازندران توسط موسسه آموزشی هفت اقلیم برگزار می گردد.

او یادآور شد: تشریح ضوابط ارزیابی و درجه بندی، تکنیک های ارزیابی، آشنایی با مفاهیم و قوانین مرتبط با تاسیسات گردشگری، اصول فرآیند ارزیابی و آشنایی با ضوابط و فرآیندهای اجرایی طرح از جمله سرفصل های آموزشی است که در این دوره ارائه خواهد شد.

حسنی با اشاره به این مطلب که تمامی علاقه مندان به ضوابط ارزیابی و درجه بندی تاسیسات گردشگری و متقاضیان دریافت کد فعالیت ارزیاب و مدیرفنی طرح تطبیق ضوابط تاسیسات گردشگری می توانند در این دوره شرکت نمایند، اظهار کرد: شرکت نمایندگان پس از دریافت گواهینامه و قبولی در مصاحبه تخصصی، کد فعالیت به عنوان ارزیاب تاسیسات گردشگری دریافت خواهند کرد.

معاون گردشگری مازندران گفت: این دوره به مدت 40 ساعت و در طول پنج روز در هتل لیلیوم سلمانشهر برگزار می گردد و متقاضیان می توانند بعد از ثبت نام و هماهنگی با موسسه به صورت آنلاین و حضوری در دوره ها شرکت نمایند.

علاقه مند می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در نخستین دوره کارشناسی ارزیاب گردشگری و مدیر فنی طرح تطبیق ضوابط در مازندران، با شماره های 01154312201 و 09117120027 ارتباط برقرار نمایند.

منبع: میراث آریا

به "نخستین دوره آموزشی ارزیاب تاسیسات گردشگری در مازندران برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین دوره آموزشی ارزیاب تاسیسات گردشگری در مازندران برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید