انجام 13 عملیات اطفای حریق و امداد و نجات طی یک شبانه روز در اهواز

به گزارش وبلاگ دبیر فیزیک، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: 13 عملیات اطفای حریق و امداد و نجات طی یک شبانه روز در اهواز با کوشش آتش نشانان انجام شد.

انجام 13 عملیات اطفای حریق و امداد و نجات طی یک شبانه روز در اهواز

ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در گفت وگو با خبرنگار از ، گفت: سی ام مرداد ماه، 13 عملیات اطفای حریق و امداد و نجات انجام شد که هفت عملیات مربوط به مهار آتش و 6 عملیات مربوط به حوادث امداد و نجات بود.

او اضافه کرد: ساعت 35 دقیقه بامداد گزارش آتش سوزی منزل مسکونی در منطقه بهارستان خیابان سعادت اطلاع رسانی شد: آتش نشانان با ایمن سازی محل حادثه و قطع برق وگاز ساختمان شعله های حریق را مهار کردند.

قنبری گفت: کارشناسان سازمان علت حریق را آتش زدن خارو خاشاک پشت ساختمان و سرایت حریق به کولرپنجره ای و اتاق خواب گزارش کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به مهار آتش سوزی نیزار های جاده ساحلی مقابل حرم علی ابن مهزیارساعت 19 و 47 دقیقه با وجود گرمای هوا توضیح داد: حریق مغازه لباس فروشی در خیابان فراهانی بین شبنم و مدارس ساعت 7 و 19 دقیقه، حریق منازل مسکونی مناطق گلستان ساعت 17 و 48 دقیقه و کوی نبوت خیابان مطهر 2 ساعت 23 و 57 دقیقه با کوشش آتش نشانان مهار شدند.

این مقام مسئول به وقوع حادثه آتش سوزی پژو 405 ساعت 20 و 27 دقیقه در منطقه کمپلو به علت اتصال برق کامپیوتر خودرو اشاره و گفت: آتش نشانان با ایمن سازی محل، شعله های حریق را با استفاده از تجهیزات خاموش کننده مهار کردند، ضمن اینکه شعله های حریق خودرو پراید که به علت اتصال سیم کشی موتور در ساعت 21 و 25 دقیقه در منطقه باهنر خیابان دانش 6 اتفاق افتاده بود با عکس العمل سریع آتش نشانان مهار شد و در اثر این حادثه یک سرنشین مرد 25 ساله خودرو پراید مصدوم و به امدادگران اورژانس 115 تحویل داده شد.

او در سرانجام به حوادث امداد و نجات انصراف از خودکشی مرد 32 ساله در منطقه امانیه، سقوط کارگرساختمانی 45 ساله در منطقه باهنر، برخورد بیل مکانیکی به دیوار پارکینگ مجتمع مسکونی در خیابان کتانباف بین مسجدی و هلالی، نجات محبوس شدگان در منطقه پادادشهر و کیانشهر، واژگونی خودرو پراید درورودی شهرک محلاتی که منجربه مصدوم شدن راننده شد، اشاره نمود و اضافه کرد: در این عملیات ها 9 نفر از شهروندان توسط آتش نشانان نجات داده شدند.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "انجام 13 عملیات اطفای حریق و امداد و نجات طی یک شبانه روز در اهواز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انجام 13 عملیات اطفای حریق و امداد و نجات طی یک شبانه روز در اهواز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید