با کسی که حرفی به گل محمدی زده، برخورد می کنم، قهرمانی شهرخودرو دور از دسترس نخواهد بود

به گزارش وبلاگ دبیر فیزیک، فرهاد حمیداوی: هنوز با گل محمدی صحبت نکردم، اما با کسی که حرفی به او زده، برخورد می کنم.

با کسی که حرفی به گل محمدی زده، برخورد می کنم، قهرمانی شهرخودرو دور از دسترس نخواهد بود

به گزارش ، فرهاد حمیداوی، مالک باشگاه شهرخودرو خراسان درباره برتری تیمش مقابل گل گهر سیرجان و صعود به صدر جدول لیگ برتر اظهار کرد: خوشحالم و در استان خراسان همه مثل من این احساس را دارند. کادر فنی و در راس آن یحیی گل محمدی، بازیکنان و هواداران امروز نتیجه گرفتند.

حمیداوی درباره این که شهرخودرو برای قهرمانی در لیگ امسال بسته شده است، عنوان گفت: یک مجموعه می تواند باعث موفقیت شود. فوتبالی که یحیی و تیمش ارائه می دهند، برای هواداران چشم نواز و دلنشین است. با این فوتبالی که تیم بازی می کند، قهرمانی، دور از دسترس نخواهد بود.

مالک باشگاه شهرخودرو درخصوص صحبت های جنجالی گل محمدی در خاتمه بازی با گل گهر گفت: هنوز فرصتی برای صحبت کردن با گل محمدی پیدا نکردم. از روزی که به مشهد آمدم و مالکیت باشگاه را به عهده گرفتم، کسی را به باشگاه نیاوردم و از مدیر عامل تا کادر باشگاه همان افراد سابق بودند.

او ادامه داد: شاید یحیی امروز چیزی شنیده و من اطلاعی از آن ندارم. این موضوع نجابت و اخلاق گل محمدی را نشان می دهد و حتما با کسی که حرفی به گل محمدی زده است، برخورد می کنم. مطمئن هستم که قبل از من، مدیرعامل این برخورد را انجام می دهد.

حمیداوی درمورد بدقولی های مسدولان استانی گفت: در خاتمه فصل گذشته 2 قول به گل محمدی داده شد. ابتدا تهیه زمین تمرین در مشهد بود و دومی پاداش آسیایی شدن تیم. هیچ کدام عملی نشده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "با کسی که حرفی به گل محمدی زده، برخورد می کنم، قهرمانی شهرخودرو دور از دسترس نخواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با کسی که حرفی به گل محمدی زده، برخورد می کنم، قهرمانی شهرخودرو دور از دسترس نخواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید