ترامپ: می دانستم قطعنامه علیه ایران رأی نمی آورد ، ایران مشتاق است در انتخابات شکست بخورم

به گزارش وبلاگ دبیر فیزیک، رئیس جمهور آمریکا با اذعان به اینکه واشنگتن از شکست خوردن قطعنامه تمدید تحریم تسلیحاتی ایران در شورای امنیت آگاهی داشته است، از تلاش برای احیای تحریم های سازمان ملل علیه ایران در هفته آینده خبر داد.

ترامپ: می دانستم قطعنامه علیه ایران رأی نمی آورد ، ایران مشتاق است در انتخابات شکست بخورم

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ دبیر فیزیک، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا بامداد یکشنبه مدعی شد که هفته آینده برای فعال کردن مکانیسم احیای تحریم های سازمان ملل علیه جمهوری اسلامی ایران، تلاش می کنند.

به نوشته رسانه های آمریکایی، ترامپ طی سخنرانی در باشگاه گلف خود در شهر بدمینستر با اذعان به اینکه واشنگتن از قبل می دانست قطعنامه تمدید تحریم تسلیحاتی ایران در شورای امنیت رأی نمی آورد، گفت: ما می دانستیم که نتیجه رأی گیری چه می شود، ولی بازگشت تحریم ها را امتحان می کنیم. هفته آینده آن را خواهید دید.

وی همچنین در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا در نشست ویدئویی پیشنهادی ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه درباره ایران مشارکت می کند، گفت: احتمالا نه. به نظرم تا بعد از انتخابات صبر می کنیم.

رئیس جمهور آمریکا در ادامه ادعا کرد که ایران بسیار مشتاق است تا او در انتخابات شکست بخورد.

ترامپ در بخش دیگری از صحبت هایش مجدداََ با حمله به چین و جو بایدن رقیب دموکرات خود در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، مدعی شد چینی ها آرزو دارند بایدن پیروز شود.

وی همچنین در پاسخ به سوالی درباره احتمال کناره گیری کردن مارک اسپر از سمت وزارت دفاع آمریکا نیز گفت که اخراج کردن هر کسی را در نظر می گیرد، اما با اسپر خوب کنار می آید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ترامپ: می دانستم قطعنامه علیه ایران رأی نمی آورد ، ایران مشتاق است در انتخابات شکست بخورم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: می دانستم قطعنامه علیه ایران رأی نمی آورد ، ایران مشتاق است در انتخابات شکست بخورم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید