تراکتور احتیاج به تقویت دارد، سال آینده کار سختی داریم

به گزارش وبلاگ دبیر فیزیک، ساکت الهامی در گفت وگو با سایت باشگاه تراکتور، اظهار کرد: خدا را شکر روز گذشته قراردادم با تراکتور را برای فصل آینده تمدید کردم و خداوند بار دیگر این توفیق را به من داد تا در خدمت مالک باشگاه و طرفداران عاشق این تیم باشم.

تراکتور احتیاج به تقویت دارد، سال آینده کار سختی داریم

وی با بیان اینکه نشستن روی نیمکت تراکتور افتخار است، بیان کرد: جا دارد از کوشش های زنوزی مالک باشگاه، مدیریت، کادرفنی، بازیکنان و حمایت های طرفداران تشکر کنم. ما یکی از بهترین مجموعه ها را در اختیار داریم که در صورت تداوم مسابقات لیگ نوزدهم، با قدرت پیش خواهیم رفت. زنوزی علی رغم شرایط مالی جامعه، به خواسته های طرفداران و ما عمل نموده و از جیب شخصی برای تراکتور هزینه می نماید که خدمت بسیار بزرگی برای فوتبال ایران و آذربایجان به شمار می رود و همه ما باید قدردان زحمات ایشان باشیم.

الهامی با تأکید بر اینکه تیم را برای فصل آینده تقویت می کنیم، گفت: ما نگاه حذفی به هیچ کس نداریم؛ به طوری که معتقدیم بهترین نفرات ایران در اختیارمان است و تمامی بازیکنان را حفظ خواهیم کرد؛ مگر اینکه بازیکنی تمایل به ماندن نداشته باشد. همین بازیکنان کنونی تیم در شرایط بحرانی یکدل شده و برای موفقیت تراکتور از جان مایه گذاشتند.

وی ادامه داد: تراکتور در چند پست احتیاج به تقویت دارد که بهترین نفرات جذب خواهند شد. تراکتور یکی از بهترین و پرهوادارترین تیم های آسیا است، پس باید نفرات جذب شده بهترین باشند و قدر پیراهن این تیم را بدانند.

سرمربی تراکتور با قدردانی از اعضای کادرفنی اش، اظهار داشت: اعضای کادرفنی پا به پای من برای موفقیت تراکتور کوشش نموده اند و قطعاً برنامه دقیقی برای تقویت کادرفنی هم داریم.

وی خطاب به طرفداران تراکتور، اظهار کرد: سال بعد کار سختی داریم و به احتمال قوی در سه جام رقابت خواهیم کرد. به همین دلیل از طرفداران پرشورمان تقاضا دارم که به عنوان یک سرباز به من اعتماد نموده و از تیم محبوبشان حمایت نمایند و همچنین به کارها و حرف های حاشیه سازان اهمیتی ندهند. ما با همدلی می توانیم به موفقیت برسیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تراکتور احتیاج به تقویت دارد، سال آینده کار سختی داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تراکتور احتیاج به تقویت دارد، سال آینده کار سختی داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید